طراحي سايت
طراحي سايت

طراحي سايت

با رابط هاي كاربري ساده و واضح و بارگذاري سريع صفحات طراحي وب سايت، طراحي وب سايت فلت به سرعت به جايي نمي رسد. در اينجا چند اصل مهم و نمونه هاي عالي از اين سبك طراحي وب سايت آورده شده است. دوبعدي ساده، رابط ‌هاي مينيماليستي، طرح‌ هاي رنگي متضاد و متضاد، همراه با عدم تعامل عمدي، همه به ويژگي‌هاي امضاي طراحي وب سايت مسطح اشاره مي ‌كنند. طراحي وب سايت مسطح كه در اواسط دهه 2000 وارد صحنه طراحي وب سايت شد، قرار بود همه چيز را از طراحي وب سايت و رابط هاي كاربري طراحي وب سايت موبايل گرفته تا سيستم عامل ها و نرم افزارهاي رايانه شخصي متحول كند. اما چرا به اين طراحي وب سايت بصري جذاب و در عين حال ساده نياز است؟ چرا چيزها با جزئيات و سه بعدي نيست؟ در اين پست بررسي خواهيم كرد كه چگونه طراحي وب سايت مسطح بوجود آمد و چگونه آن سبك به طراحي وب سايت تخت 2.0 تبديل شده است. ما همچنين برخي از اصول حاكم بر اين سبك را براي زماني كه ابزار نمونه سازي خود را كشف مي كنيد، و همچنين چند نمونه عالي طراحي وب سايت براي الهام بخشيدن به طرح هاي بعدي خود را بررسي خواهيم كرد. فهرست مطالب طراحي وب سايت تخت از كجا آمده است؟ تكامل طراحي وب سايت تخت: طراحي مسطح 2.0 اصول طراحي وب سايت تخت عالي نمونه طراحي وب سايت تخت طراحي وب سايت تخت از كجا آمده است؟ اول از همه، بياييد ببينيم كه طراحي وب سايت تخت براي اولين بار چه زماني و چگونه ايجاد شد. طراحي طراحي وب سايت رابط كاربري مسطح مي تواند منشأ خود را به سبك سوئيسي در دهه 1950، شكل اوليه طراحي گرافيك، رديابي كند. سبك سوئيسي با تايپوگرافي Sans-Serif واضح و خوانا مشخص مي شد و تصاوير و متن به گونه اي تركيب مي شوند كه زيبايي شناختي و هماهنگي عملكردي را ايجاد كنند. به سرعت به دهه 2000 مي رسيم و ما شاهد تولد دوباره ديجيتالي سبك سوئيسي هستيم: طراحي وب سايت تخت. اولين بار با نام Metro Design شناخته شد كه توسط مايكروسافت ارائه شد، طراحي وب سايت مسطح در پخش كننده MP3 Zune آغاز شد. Zune براي زمان خود يك طراحي وب سايت رابط كاربري مسطح كاملاً مدرن با فونت‌هاي بزرگ و كوچك Sans-Serif داشت. با اين حال، دستگاه موفقيت چنداني نداشت، عمدتاً به اين دليل كه بايد با iPod رقابت مي كرد. سپس مايكروسافت ادامه داد و پلتفرم هاي ويندوز 7 و 8 خود را عرضه كرد، كه بازتاب طرح هاي مسطح استفاده شده در Zune بود.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۳۵:۴۵ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

تست A/B بسياري از چيزها مي تواند يك كابوس باشد. نترسيد - آزمايش چند متغيره اينجاست تا روز را نجات دهد! كشف كنيد كه چگونه شما نيز مي توانيد به يكباره تغييرات بزرگ ايجاد كنيد. تست چند متغيره مفهومي مشابه با تست A/B است، اما ترفندها و مزاياي جادويي خود را دارد. هنگامي كه سعي مي كنيد چندين چيز را همزمان آزمايش كنيد، داشتن يك روش واقعي براي انجام آن، هر بار آزمايش تصادفي را شكست مي دهد. به همين دليل است كه تست Mvt (چند متغيره) جايگاه خود را در قلب بسياري از بازاريابان و UXers در آنجا به دست آورده است – اين روشي را به ما مي دهد تا بسياري از چيزها را همزمان آزمايش كنيم. مانند همه روش‌ها، اين روش مستلزم اين است كه با نحوه انجام كارها و عوامل مؤثر بر آن آشنا شويد. و بنابراين، بياييد بررسي كنيم كه آزمايش چند متغيره چيست و در عمل چگونه به نظر مي رسد. مفاهيم كليدي براي تست چند متغيره در طراحي وب سايت آزمايش چند متغيره اغلب مي تواند يك موضوع پيچيده به نظر برسد. آزمايش Mvt كه اغلب به عنوان پسر عموي تست A/B تلقي مي شود، همه چيز را فقط يك قدم جلوتر مي برد. اما قبل از اينكه به نحوه انجام آزمايش Mvt بپردازيم، بياييد درك محكمي از برخي از مفاهيم كليدي كه بر روي آزمايش تأثير مي‌گذارند بيابيم. پتانسيل بازديد كننده طراحي وب سايت: هر فردي كه به محصول شما مي رسد، زيرا آنها مشتريان بالقوه هستند. ايده اين است كه تعداد زيادي از اين بازديد كنندگان طراحي وب سايت را به مشتري تبديل كنيم. قيف تبديل: تفاوت واقعي بين تعداد كل بازديد كنندگان با تعداد كاربران طراحي وب سايتي كه تبديل، انجام يك كار دلخواه را انجام مي دهند. اين امر در مورد فروشگاه‌هاي پوشاك كه تلاش مي ‌كنند بفروشند يا وبلاگي كه تلاش مي‌ كند مشتركان را به يك خبرنامه جذب كند، صدق مي ‌كند. كاربران طراحي وب سايتي كه تبديل نمي كنند همان چيزي هستند كه ما در قيف «نشت» مي ناميم. بهينه ‌سازي نرخ تبديل طراحي وب سايت: تاكتيك‌ هايي كه مي‌ توانيم براي بهبود نرخ تبديل، رفع و وصله هرگونه نشتي در قيف به كار ببريم. تست چند متغيره يكي از اين تاكتيك هاست. تست A/B: نمايش دو نسخه مختلف از يك صفحه به تعدادي نماينده از كاربران طراحي وب سايت و بررسي اينكه كدام يك داراي بهترين نرخ تبديل است. توصيه مي‌شود كه فقط يك تفاوت بين نسخه‌ ها وجود داشته باشد كه آن را به يك تاكتيك ساده بهينه ‌سازي طراحي وب سايت نرخ تبديل، تبديل مي‌ كند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۱۵:۵۴ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

پيوندهاي داخلي پيوندهاي فرامتن هستند كه به دامنه هاي مختلفي در دامنه اي كه در آن وجود دارند منتهي مي شوند. به طور كلي، لينك هاي داخلي به يك صفحه متفاوت در همان طراحي وب سايت اشاره مي كنند. پيوندهاي داخلي براي ساخت معماري طراحي وب سايت و گسترش ارزش لينك طراحي وب سايت مفيد هستند. استفاده از لينك هاي داخلي در تمرين سئو طراحي وب سايت بسيار مهم است زيرا گوگل از لينك هاي داخلي براي كشف محتواي جديد در طراحي وب سايت شما استفاده مي كند. بياييد فرض كنيم كه فراموش كرده ايد به يك صفحه طراحي وب سايت جديد از جايي ديگر در طراحي وب سايت خود پيوند دهيد. اگر صفحه در نقشه طراحي وب سايت شما نيست و هيچ بك لينك طراحي وب سايتي براي آن وجود ندارد، گوگل از وجود آن خبر نخواهد داشت. دليل آن اين است كه موتور جستجوي آنها نمي تواند آن را پيدا كند. بنابراين ضروري است كه از لينك هاي داخلي در طراحي وب سايت خود براي كمك به گوگل در اين مورد استفاده كنيد و در نتيجه به نفع SEO طراحي وب سايت شما باشد. چگونه از لينك هاي داخلي طراحي وب سايت استفاده مي كنيد؟ فرآيند استفاده از پيوندهاي داخلي در گذشته ساده است، اما با بررسي بيشتر در روند تئوري پشت آن، پيچيده تر مي شود. هنگام استفاده از پيوندهاي داخلي، چند مرحله كليدي وجود دارد كه بايد به آنها توجه كنيد. شما بايد محتواي زيادي در طراحي وب سايت خود ايجاد كنيد. اگر محتوايي براي پيوند نداريد، نمي توانيد پيوند داخلي قوي داشته باشيد. ايجاد محتواي غني از كلمات كليدي طراحي وب سايت با متن لنگر زياد به خزنده طراحي وب سايت گوگل كمك مي كند تا تمام صفحات طراحي وب سايت داخلي شما را پيدا كند. فقط از پيوندهايي استفاده كنيد كه براي خواننده محتوا طراحي وب سايت طبيعي است. افزودن لينك هاي زياد به يك پاراگراف براي خواننده گيج كننده به نظر مي رسد و به احتمال زياد منجر به خروج از صفحه به جاي كليك روي لينك هاي داخلي مي شود. بهتر است لينك ها شفاف و در حد معقول باشند. اطمينان از اينكه فقط پيوندهاي مرتبط را شامل مي شود نيز مهم است، زيرا پيوندهاي اضافي كه هيچ هدفي ندارند، زمان كاربر طراحي وب سايت را تلف مي كنند و ممكن است منجر به از دست دادن سرنخ ها شوند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۳:۰۰ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

سئو فرآيند بهينه سازي يك طراحي وب سايت براي كسب رتبه هاي بالاتر در صفحات نتايج موتورهاي جستجو (SERPs) است. در حالي كه تكنيك هاي زيادي را مي توان براي بهبود سئو طراحي وب سايت استفاده كرد، چندين اشتباه رايج نيز وجود دارد كه مي تواند بر رتبه بندي طراحي وب سايت شما تأثير منفي بگذارد. در اين مقاله پنج مورد از رايج ‌ترين اشتباهاتي كه افراد در تلاش‌هاي سئو مرتكب مي‌شوند، مورد بحث قرار خواهد گرفت. 1. عدم موفقيت در بهينه سازي محتواي شما يكي از مهمترين كارهايي كه مي توانيد براي رتبه بندي سئوي طراحي وب سايت خود انجام دهيد اين است كه محتواي طراحي وب سايت خود را بهينه كنيد. اين بدان معني است كه مطمئن شويد محتواي طراحي وب سايت شما به خوبي نوشته شده، آموزنده و كاربر محور است. همچنين بايد مطمئن شويد كه محتواي طراحي وب سايت شما به طور منظم به روز مي شود تا مرتبط بماند و رتبه خوبي داشته باشد. اين به رتبه بندي سئو طراحي وب سايت كمك مي كند زيرا زماني كه كاربران طراحي وب سايت برند شما را جستجو مي كنند، اطلاعات به راحتي در مورد هر محصول يا خدماتي كه كسب و كار شما ارائه مي دهد در دسترس خواهد بود. هيچ ارتباطي بين آنچه برند شما با محتواي آنلاين مي گويد و آنچه در طراحي وب سايت ارائه مي شود وجود نخواهد داشت. 2. عدم موفقيت در بهينه سازي سئو براي جستجوي محلي سئوي طراحي وب سايت محلي براي هر كسب و كاري كه به دنبال رتبه بالا در موتورهاي جستجو است ضروري است. متأسفانه، بسياري از مشاغل كوچك اشتباهات رايجي را مرتكب مي شوند كه مي تواند به رتبه بندي طراحي وب سايت آنها آسيب برساند. شكست در بهينه سازي طراحي وب سايت براي جستجوي محلي مي تواند منجر به از دست دادن تجارت شود، زيرا مشتريان ممكن است هنگام جستجوي محصولات يا خدمات به صورت محلي نتايج بهتري پيدا كنند. با درك اصول اوليه سئوي طراحي وب سايت محلي، شركت ها مي توانند اطمينان حاصل كنند كه طراحي وب سايت آنها بهترين عملكرد را دارد و به مشتريان بالقوه اي دسترسي پيدا مي كند كه به احتمال زياد به آنچه شما ارائه مي دهيد علاقه مند هستند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۵:۵۸ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

نقشه حرارتي طراحي وب سايت چيست و چگونه مي تواند به شما كمك كند؟ براي يادگيري همه چيز در مورد اين روش آسان و قدرتمند تست كاربر، ادامه مطلب را بخوانيد! فني، علمي، پيچيده. اينها ممكن است كلماتي باشند كه وقتي به نقشه هاي حرارتي فكر مي كنيد به ذهنتان خطور مي كند. با اين حال، اين مورد نيست. بله، آنها از نوع پيشرفته نرم افزار استفاده مي كنند و ماهيت علمي دارند، اما تنظيم و تجزيه و تحليل آنها نسبتاً آسان است! نقشه هاي حرارتي طراحي وب سايت در صنعت UX پركار هستند زيرا راه بسيار خوبي براي بهبود قابليت استفاده طراحي وب سايت و افزايش نرخ تبديل هستند. در اين پست، نحوه كار آنها، نحوه تنظيم آنها و بهترين ابزار براي انجام كار را بررسي خواهيم كرد! نقشه حرارتي طراحي وب سايت چيست؟ مزاياي نقشه هاي حرارتي طراحي وب سايت انواع نقشه حرارتي طراحي وب سايت ساخت نقشه حرارتي طراحي وب سايت ابزارهاي نقشه حرارتي طراحي وب سايت نقشه حرارتي طراحي وب سايت چيست؟ بنابراين نقشه حرارتي طراحي وب سايت دقيقاً چيست؟ شما مي توانيد آن را به عنوان يك تجسم گرافيكي خودكار در نظر بگيريد كه مشاهده و درك مقادير زيادي از داده ها را آسان تر مي كند، بدون اينكه خودتان به اعداد خام بپردازيد. هميشه به صورت آنلاين انجام مي شود و آن را به نوعي آزمايش از راه دور كاربر تبديل مي كند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۵۵:۵۲ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

طراحي صفحه ورود طراحي وب سايت بايد به راحتي قابل درك باشد و نيازي به تفكر از جانب كاربر طراحي وب سايت نداشته باشد. در اينجا 20 مورد براي الهام بخشيدن به طراحي وب سايت بعدي شما آورده شده است به دنبال مقاله ما در مورد فرم هاي ثبت نام عالي، ما نگاهي دقيق تر به فرم هاي طراحي وب سايت ورود الهام بخش داريم كه داراي UX طراحي وب سايت عالي هستند و ثبت نام را به صورت ساده انجام مي دهند. وقتي صحبت از طراحي وب سايت صفحه ورود به سيستم خوب به ميان مي آيد، مي خواهيد دسترسي كاربران طراحي وب سايت خود را تا حد امكان به محصول يا خدمات شما آسان كنيد. يك مانع بسيار زياد است و كاربران طراحي وب سايت خود را نااميد خواهيد كرد. براي جلوگيري از نااميدي، در اينجا 20 طراحي صفحه ورود طراحي وب سايت به سيستم وجود دارد كه ما آنها را دوست داريم. از آنها به عنوان الهام بخش براي زماني كه نمونه اوليه خود را توليد مي كنيد استفاده كنيد! نكته جالب و غيرعادي در مورد اين صفحه ورود طراحي وب سايت اين است كه در دو قسمت است. ايميل خود را وارد مي‌ كنيد، سپس دكمه بعدي را بزنيد تا به صفحه طراحي وب سايت ‌اي برويد تا رمز عبور خود را تغيير دهيد. ما نمي دانيم كه چرا PayPal فرآيند ورود به سيستم خود را به اين شكل شكسته است، به خصوص كه بيشتر از حد معمول طول مي كشد. لينكدين صفحه ورود لينكدين طراحي ساده اي دارد - هيچ تصوير پس زمينه طراحي وب سايت يا انيميشني پيدا نخواهيد كرد. نكته اين است كه لازم نيست صفحه ورود طراحي وب سايت در نهايت جالب باشد. اين وسيله اي ساده براي رسيدن به هدف است كه صفحه اي عالي براي طراحي وب سايت بدون حواس پرتي ايجاد مي كند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۰۳:۱۸ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

پس زمينه طراحي وب سايت مي تواند ابزار قدرتمندي در ايجاد يك تجربه باشد. اما چه نوع تجربه اي را مي توانيد منتقل كنيد و چگونه؟ بخوانيد تا متوجه شويد. پس زمينه طراحي وب سايت شما بخش بزرگي از تجربه كاربر طراحي وب سايت است. مي تواند طراحي وب سايت شما را ارتقا دهد، احساسات و داستان ها را منتقل كند و ارزش زيادي به آن بيافزايد. اين بخش مهمي از طراحي UX طراحي وب سايت شما است. وقتي صحبت از پس‌ زمينه طراحي وب سايتشان مي‌شود، طراحان طراحي وب سايت جاده ‌هاي مختلفي مي ‌توانند از آن استفاده كنند. از گراديان هاي رنگي دلپذير، تصاوير منحصر به فرد و تعاملي يا ويديوهايي كه يك تصوير را ترسيم مي كنند تا يك تصوير واحد كه كل صفحه طراحي وب سايت را اشغال مي كند. هر يك از اين جاده ها به مجموعه اي از مزاياي متفاوت براي كاربران طراحي وب سايت و طراحان طراحي وب سايت منجر مي شود. اما كدام يك براي شما مناسب است؟ در اين پست، ما شما را در طراحي پس ‌زمينه طراحي وب سايت با ابزار نمونه ‌سازي طراحي وب سايت خود راهنمايي مي ‌كنيم كه شخصيت برند شما را نشان مي ‌دهد و چگونه مي ‌توانيد با استفاده از پس‌ زمينه طراحي وب سايت به‌ عنوان ابزار، نقاط قوت خود را بازي كنيد. بياييد درست شيرجه بزنيم! فهرست مطالب مفاهيم اوليه براي پس زمينه طراحي وب سايت دستورالعمل براي انواع مختلف پس زمينه طراحي وب سايت پاسخگويي و قابليت استفاده در پس زمينه طراحي وب سايت 25 بهترين نمونه از پس زمينه طراحي وب سايت مكان هايي براي يافتن پس زمينه مناسب براي طراحي وب سايت ها

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۰۷:۱۲ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

آيا طراحي وب سايت شما از رتبه بالايي در گوگل برخوردار است؟ اين چيزي است كه يك دستاورد بزرگ است و مي توانيد بدانيد كه كاربران آنلاين مي توانند شما را پيدا كنند. اين مي تواند اطمينان حاصل كند كه شما يك جريان ثابت از ترافيك بازديد كننده از طراحي وب سايت خود داريد و اگر يك تجارت هستيد، مي توانيد فروش منظمي براي محصولات يا خدمات خود از طريق طراحي وب سايت داشته باشيد. اما، يك اشتباه وجود دارد كه بسياري از افراد در مورد طراحي وب سايت خود مرتكب مي شوند. آنها استراتژي سئوي طراحي وب سايت خود را آرام مي كنند و از خود راضي مي شوند. به عبارت ديگر، آنها فكر مي كنند كه كار سخت انجام شده است زيرا طراحي وب سايت آنها رتبه خوبي در گوگل دارد. خوب، وقت آن است كه برخي از حقايق خانگي را بيان كنيم. فقط به اين دليل كه طراحي وب سايت شما در حال حاضر رتبه خوبي دارد، به اين معني نيست كه بعداً از همين موقعيت لذت خواهد برد. در واقع، اگر در مورد سئو پاي خود را از روي گاز برداشته باشيد، اين چيزي است كه بعداً دوباره شما را گاز مي گيرد. فاكتورهاي رتبه بندي زيادي براي طراحي وب سايت ها وجود دارد. با اين حال، يكي از موارد مهم در حال حاضر لينك بيلدينگ است. به طور خاص، استفاده از خدمات لينك سازي براي طراحي وب سايت ها رايج شده است. بياييد بحث كنيم كه چرا اين نوع خدمات مي تواند براي طراحي وب سايتي كه مي خواهد رتبه بالاي گوگل خود را حفظ كند بسيار مفيد باشد. خدمات لينك بيلدينگ در طراحي وب سايت چيست؟ اول از همه، بياييد سريعاً به اين موضوع بپردازيم كه خدمات پيوند بيلدينگ چيست، اگر قبلاً نام آنها را نشنيده ايد. اساسا، يك شركت قرار است خدماتي را ارائه دهد كه در آن پيوندهايي را براي طراحي وب سايت هاي شما ايجاد مي كند. به عبارت ديگر، آنها از لينك بيلدينگ براي شما مراقبت مي كنند و و طراحي وب سايت هاي مناسبي را براي قرار دادن لينك ها پيدا مي كنند. به اين ترتيب، مي توانيد پروفايل بك لينك خود را بهبود بخشيد و اين مي تواند به رتبه بندي گوگل شما كمك كند. طراحي وب سايت هاي زيادي وجود دارند كه به شما ايده بهتري از آنچه مي توانيد در هنگام انتخاب اين خدمات داشته باشيد، مي دهند. اگر قبلاً از خدمات پيوند بيلدينگ استفاده نكرده‌ايد، اين مي‌تواند به شما آرامش دهد زيرا مي‌دانيد چگونه كار مي‌كنند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۸:۳۱ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

اگر شما يك بازارياب هستيد كه مي‌ خواهيد از تعداد بي‌ سابقه جستجوهايي كه هر روز در Google انجام مي‌شود سرمايه‌ گذاري كنيد و به طور همزمان آگاهي لازم براي افزايش بازگشت سرمايه خود را ايجاد كنيد، ديگر زماني مانند زمان حال براي شروع استفاده ا قدرت از تبليغات گوگل وجود ندارد. ابزارها و روش هاي بازاريابي بسيار زيادي وجود دارد، بنابراين گاهي اوقات تشخيص اينكه كدام يك براي شما و كسب و كار شما مناسب است دشوار است – اما، با كمك يك متخصص ماهر تبليغات گوگل و يك چك ليست عميق، مي توانيد هنگام استفاده از Google Ads اشتباه نمي كنيد. Google Ads پلت فرم بازاريابي آنلاين گوگل است كه به شما كمك مي كند تبليغات آنلاين ايجاد كنيد تا به مخاطباني كه به محصولات و خدماتي كه ارائه مي دهيد علاقه مند شوند دسترسي پيدا كنيد. اين پلتفرم بر روي مدل پرداخت به ازاي كليك (PPC) اجرا مي ‌شود، به اين معني كه هر بار كه بازديدكننده روي تبليغ شما كليك مي ‌كند، بايد هزينه پرداخت كنيد. بنابراين، چه براي يك شركت گوگل ادز كار مي كنيد يا يك آژانس PPC، در اينجا يك راهنماي ساده در مورد همه چيزهايي كه بايد در مورد نحوه «انجام» تبليغات گوگل بدانيد، آورده شده است. مراحل «انجام» تبليغات گوگل تعدادي از اصطلاحات و عبارات كليدي را بياموزيد چه در حال تحقيق در مورد اينكه آيا Google Ads براي كسب و كار شما مناسب است يا خير، يا در حال آماده شدن براي راه اندازي اولين كمپين خود هستيد، مهم است كه با برخي از اصطلاحات و عبارات كليدي آشنا شويد. اين شامل: كلمات كليدي – كلمات كليدي كلمات يا عباراتي هستند كه افراد به طور منظم در گوگل تايپ مي كنند و سپس تبليغ شما را در دستگاه هايشان نمايش مي دهند. هنگامي كه شما يا تيم مديريت PPC مورد اعتمادتان هر كمپين تبليغاتي گوگل را راه اندازي مي كنيد، بايد فهرستي از كلمات كليدي را انتخاب كنيد كه فكر مي كنيد افراد زماني كه مي خواهند محصول يا خدمات شما را پيدا كنند، ممكن است آن ها را جستجو كنند. مناقصه – مناقصه يك پيشنهاد ارزش پولي نيست، بلكه حداكثر مبلغي است كه مي‌ خواهيد وقتي كسي روي تبليغ شما كليك مي‌ كند خرج كنيد. مهم است كه اين رقم را درست يا حداقل به چيزي كه مي خواهيد خرج كنيد نزديك كنيد. CPC هزينه به ازاي هر كليك- برخلاف پيشنهاد، CPC مبلغ واقعي است كه وقتي شخصي روي تبليغ شما كليك مي كند پرداخت مي كنيد. پيشنهاد شما صرفاً محدوده اي است كه ممكن است CPC شما در آن قرار گيرد. بنابراين، اگر بتوانيد برخي از اين عبارات و عبارات كليدي را به خوبي درك كنيد، تبليغات گوگل شما مطمئناً مي تواند در بازار رقابتي موتور جستجوي گوگل موفق شود.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۳۰:۴۴ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

ديجيتال ماركتينگ يك انتخاب شغلي فوق العاده پس از ترك دانشگاه است. مهارت ‌ها و ويژگي‌ هايي كه در طول دوره كارشناسي ايجاد مي ‌كنيد مي‌ت وانند در دنياي بازاريابي ديجيتال ارزشمند باشند. ارتباطات كتبي و شفاهي، تحقيق مستقل، مديريت زمان و مهارت هاي كار تيمي، همه مهارت هاي مهمي هستند كه كارفرمايان هنگام استخدام براي نقش هاي پايه و برنامه هاي فارغ التحصيل به دنبال آن هستند. بنابراين، اگر به تازگي فارغ التحصيل شده ايد يا به زودي به دنبال شروع حرفه اي در بازاريابي ديجيتال هستيد، بسيار مهم است كه بتوانيد با اطمينان تمام اين مهارت هاي كليدي و تمايل به يادگيري را نشان دهيد. اين مقاله نكات مهمي را ارائه مي ‌كند كه بعد از اتمام دانشگاه، بدون داشتن تجربه رسمي در بازاريابي ديجيتال، پا را به در مي ‌آوريد. نكات مهم براي كمك به شما در شروع حرفه اي در بازاريابي ديجيتال با يافتن منابع اطلاعاتي آنلاين، دانش خود را گسترش دهيد اولين نقطه تماس شما بايد شروع يادگيري اصول اوليه باشد. درك دقيقي از بازاريابي ديجيتال و اجزاي مختلف آن به دست آوريد. با اختصاص زمان به يادگيري، نه تنها مي توانيد نسبت به دانش و مهارت هاي بازاريابي ديجيتال خود احساس اطمينان كنيد، بلكه مي توانيد با اثبات اينكه مشتاق يادگيري هستيد، كارفرمايان را تحت تأثير قرار دهيد. راب شروود، مدير بازرگاني آژانس بازاريابي ديجيتال Repeat Digital مستقر در ناتينگهام‌ شاير، بيان كرده است كه در هنگام استخدام براي يك نقش سطح پايه براي او چقدر مهم است كه نامزد علاقه شديدي به اين صنعت نشان داده باشد: من هميشه تحت تاثير نامزدهايي قرار مي ‌گيرم كه تجربه مستقيمي ندارند، اما براي تكميل گواهي ‌هاي مربوطه كه دانش بنيادي را ايجاد مي ‌كنند، وقت گذاشته ‌اند. گاراژ ديجيتال گوگل، به ويژه، كار بسيار خوبي در ارائه آموزش رايگان و با كيفيت بالا انجام مي دهد. مدير عامل Repeat Digital، Olly Fisher، موافق است كه نامزدها بايد قبل از درخواست براي نقش‌هاي سطح پايه، دانش قبلي از بازاريابي ديجيتال داشته باشند، حتي بدون مدرك مرتبط: با وجود اطلاعات بسيار زيادي در مورد بازاريابي ديجيتال، از جمله دوره‌ هاي آنلاين و گواهينامه ‌هاي بي‌ شماري رايگان، هيچ بهانه‌ اي براي افرادي كه علاقه ‌مند به حرفه ديجيتال هستند، وجود ندارد كه قبل از شروع درخواست براي موقعيت‌ هاي شغلي، درك لازم را نداشته باشند. به دليل ماهيت محض موضوع، منابع زيادي به صورت آنلاين در دسترس شماست تا بتوانيد نحوه استفاده از نرم افزارها و ابزارهاي مختلف بازاريابي ديجيتال را شروع كنيد.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۱۲:۳۱ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی