طراحي سايت
طراحي سايت

طراحي سايت

حقيقت اينجاست راه اندازي يك آژانس ديجيتال ماركتينگ آسان است، اما راه اندازي و تبديل آن به يك تجارت موفق دشوار است! بنابراين، چگونه مي توانيد رشد آژانس بازاريابي ديجيتال را در سال 2021 تقويت كنيد؟ به دست آوردن نتايج قابل توجه براي مشتريان مي تواند منجر به كسب و كارهاي جديد شود. اما تضميني نيست بنابراين، هدايت رشد بازاريابي ديجيتال خود، مبحث مهمي است. اداره يك آژانس ديجيتال ماركتينگ ديگر مانند گذشته نيست. اكنون، جستجوي صوتي، استفاده از تلفن همراه و هوش مصنوعي (AI) داريم. در واقع، 76 درصد از مردم فكر مي‌كنند كه بازاريابي آنلاين در دو سال گذشته بيشتر از پنجاه سال گذشته تحت تأثير قرار گرفته است. چگونه يك آژانس ديجيتال ماركتينگ را تبليغ كنيم؟ اگر آماده انطباق با اين تغييرات و ايجاد رشد گسترده براي آژانس خود، رشد نام تجاري خود، ايجاد ارتباطات سازنده، بستن قراردادهاي بيشتر و افزايش درآمد هستيد، مي توانيد از اين 17 نكته كه از كارشناسان اين صنعت است، براي رشد و توسعه استفاده كنيد: 1. تمركز بر يك بازار خاص تخصص كليد رشد آژانس بازاريابي ديجيتال شما در اين محيط رقابتي است. سعي نكنيد همه چيز را انجام دهيد يا هر نيازي را كه مشتري شما ارائه مي دهد برطرف كنيد. رشد آژانس بازاريابي ديجيتال شما متوقف مي شود زيرا شما شاخه هاي خود را بسيار گسترده مي كنيد. اگر يك مشتري بالقوه امروز وارد وب سايت شما شود، آژانس شما را، براي چه خدماتي خواهد شناخت؟ آيا شما يك آژانس بازاريابي كامل يا تخصصي هستيد؟ هر دو مدل كار مي كنند. اما شكست آژانس بازاريابي كامل بسيار سخت تر است حتي زماني كه شما در حال مديريت هر جنبه اي از بازاريابي ديجيتال هستيد. تخصص مي تواند قطعه گم شده در پازل موفقيت شما باشد. اين مي تواند در مورد خدمات شما يا حوزه بازاريابي ديجيتال شما باشد كه روي آن تمركز مي كنيد. در نظرسنجي Moz، بيش از 32 درصد از پاسخ دهندگان خود را به عنوان آژانس هاي "خدمات كامل" يا آژانس هاي "بازاريابي ديجيتال" معرفي كردند. از سوي ديگر، همين نظرسنجي نشان مي‌دهد كه آژانس‌هاي مؤثر و موفق هميشه بر يك تخصص متمركز هستند. آنها دوست ندارند با استراتژي هاي نيمه كاره به مشتريان خدمات ارائه دهند. اگر آنها براي ارائه يك سرويس شناخته شده هستند، مي توانيد مطمئن باشيد كه در آن بسيار خوب هستند. نگاه دقيقتري بيندازيم: Content Marketing Up بر توليد محتوا تمركز دارد بازاريابي Hanapin بر PPC تمركز دارد SingleGrain بر رشد استارت‌آپ تمركز دارد ShoeString Videos بر بازاريابي ويديويي تمركز دارد هدف نهايي آژانس شما اين است كه بر روي يك بازار خاص تمركز داشته باشيد، سپس همه چيز را براي خدمت به مشاغل در آن بازار راه اندازي كنيد. 2. حضور در فضاي مجازي خود را در فهرست هاي تخصصي آنلاين افزايش دهيد يكي از راهبردهايي كه ناديده گرفته مي شود اين است كه بايد تا جايي كه مي توانيد وارد فهرست هاي آنلاين شويد. بدون انجام هيچ كاري، مشتريان بالقوه بيشتري مي توانند شما را از دايركتوري هاي آنلاين پيدا كنند. مي تواند مقرون به صرفه از تبليغات باشد. چند مسير براي طي كردن وجود دارد. البته، شما مي توانيد براي شروع از دايركتوري هاي عمومي و گسترده اي مانند Google و Yelp استفاده كنيد. بهتر است روي دايركتوري هاي آنلاين خاص صنعت مانند دايركتوري هاي آژانس بازاريابي تمركز كنيد. به عنوان مثال، وقتي كاربري دنبال آژانس بازاريابي ديجيتال باشد به سايتي مراجعه مي كند كه ليستي از شركت ها معتبر اين حوزه را ارائه كرده باشد. در آنجا با توضيحاتي كه ارائه شده است در نهايت يكي از لينك ها را انتخاب مي كند. بنابراين اگر بتوانيد نام خود را در اين ليست ها بگنجانيد احتمال موفقيت شما به صورت فزاينده اي بالا خواهد رفت. 3. از جاذب هاي اختصاصي براي آژانس خود استفاده كنيد آژانس شما براي شروع سفر مشتري احتمالي به يك جاذب اصلي مانند كتاب الكترونيكي، كاتالوگ، الگوها، سربرگ، ابزارهاي مرتبط و غيره نياز دارد. از آنجايي كه اكثريت قريب به اتفاق كاربران سايت شما به مشتري تبديل نمي‌شوند مگر اينكه دليلي براي آن‌ها ارائه كنيد ، مهم است كه يك جذب كننده مشتري ايجاد كنيد و از آن به خوبي استفاده كنيد. از محتواي با ارزش با گيرايي بالا براي گرفتن اطلاعات تماس تجاري استفاده كنيد و سپس فرآيند توسعه را شروع كنيد تا زماني كه آنها آماده تعهد به آژانس شما شوند. WordStream از يك ابزار تجزيه و تحليل رايگان PPC به عنوان جاذب اصلي خود استفاده مي كند. آيا آژانس ديجيتال ماركتينگ شما از جذب كننده اختصاصي و تاثيرگزار استفاده مي كند ؟ كينگ كنگ، يك آژانس بازاريابي ديجيتال استراليايي از يك كتاب الكترونيكي براي جلب علاقه و پيگيري مشتريان بالقوه استفاده مي كند. مي‌توانيد استراتژي‌هاي توليد جاذب بيشتر براي آژانس‌هاي ديجيتال را جستجو كرده و مطالب جديدي را پيدا كنيد. 4. از مشتريان موفقي كه داشتيد براي توسعه رشد خود بهره ببريد آيا شما معمولا اين كار را انجام ميدهيد؟ مشتريان موفق شما معدن طلايي براي رشد آژانس بازاريابي ديجيتال شما هستند. خوب است كه در مورد نتايجي كه براي آنها ايجاد كرده ايد هيجان زده شويد، اما در اينجا متوقف نشويد.مطالعات موردي مشتري يكي از مفيدترين منابع در وب سايت آژانس شما است. تا آنجا كه ممكن است، يك صفحه اختصاصي براي نمايش تمام اين مطالعات موردي و توصيفات مشتري ايجاد كنيد.در نظرسنجي انجام شده توسط eMarketer، 62.6 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند كه مطالعات موردي ابزار قدرتمندي براي ايجاد راهكار جذب مشتري جديد هستند. OneIMS، يك آژانس بازاريابي ديجيتال، مطالعات موردي مشتري خود را در يك صفحه اختصاصي كه براي مشتريان و مشاغل جديد بهينه شده است، به صورت پروژه ارائه مي دهد.

ادامه مطلب:

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۷:۱۵ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی