طراحي سايت
طراحي سايت

طراحي سايت

همه ما مي دانيم كه بازاريابي براي همه مشاغل ضروري است، اما براي شركت هاي نوپا يا همان استارتاپ ها؛ اهميت بيشتري دارد. تا زماني كه مردم در مورد استارتاپ شما و آنچه كه ارائه مي دهد بدانند، احتمالاً محصولات يا خدمات شما را نخواهند خريد. امروزه با انواع كسب و كارها مواجه مي شويم. بيشتر آنها نگران رشد هستند، اما هيچ كدام بيشتر از شركت هاي نوپا تشنه رشد نيستند. هر شركتي داراي يك سيستم بازاريابي مستقل و متفاوت با شركت ديگر است. براي همين نمي توان براي تمامي شركت ها چه نوپاي استارت‌آپي چه شركتي مثل وب اور كه سابقه بسيار طولاني در طراحي و اجراي نرم افزار هاي سازماني و اتوماسيون و وب اپليكيشن دارد، يك نسخه مشابه براي بازاريابي نوشت. از آنجايي كه بازاريابي براي استارت‌آپ‌ها منحصربه‌فردتر است، اين راهنما بايد ايده خوبي براي شروع به بنيان‌گذاران بدهد. همانطور كه تجارت شما رشد مي كند و حضور خود را گسترش مي دهيد، ممكن است مشتريان را از طريق تبليغ زباني مشتريان دائمي خودتان، جذب كنيد. با اين حال، تا زماني كه اين اتفاق نيفتد، بايد استراتژي هاي بازاريابي زير را براي انتشار اخبار در مورد استارتاپ خود در اولويت قرار دهيد. 1. ارسال ايميل بازاريابي ايميلي يك استراتژي ضروري براي جذب مشتريان به استارتاپ شما با هزينه كم يا بدون هزينه است. هنگامي كه يك مشتري بالقوه يا آدرس ايميل چنين مشتري‌اي را داشتيد، مي توانيد براي تبليغ استارتاپ خود براي او ايميل بفرستيد. براي استفاده از اين استراتژي بازاريابي، ابتدا بايد آدرس ايميل مشتريان بالقوه را جمع آوري كنيد. اگر وب سايتي براي خود داريد، در نظر داشته باشيد كه يك فرم ثبت نام در خبرنامه را در آن قرار دهيد. از طرف ديگر، مي توانيد مستقيماً از مشتريان آدرس ايميل آنها را بخواهيد. نكته كليدي كه بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه بايد ايميل هاي خود را با محتواي غيرتجاري مانند راهنماها، مقالات آموزشي، ويدئوها و اينفوگرافيك ها متنوع كنيد. اگر فقط ايميل هاي تبليغاتي ارسال كنيد، مشتركين احتمالاً از دريافت خبرنامه شما منصرف خواهند شد. 2. يك بخش وبلاگ در سايت خود راه اندازي كنيد وبلاگ نويسي يك استراتژي قدرتمند است كه مي تواند به استارتاپ شما كمك كند تا در معرض ديد قرار بگيرد. يك گزارش نشان داد كه مشاغل داراي وبلاگ 126٪ بيشتر از رقباي خود بدون وبلاگ امكان جذب مشتري ايجاد مي كنند. با يك وبلاگ، مي توانيد استارتاپ خود را به عنوان يك منبع پيشرو قرار دهيد و در عين حال ترافيك جستجوي طبيعي را به سايت خود جذب كنيد. راز ايجاد يك وبلاگ تجاري موثر، انتشار محتوايي است كه مخاطبان شما مي خواهند بخوانند. اگر كاربردي، مفيد و ارزش خواندن داشته باشد، موتورهاي جستجو با رتبه بندي وبلاگ شما در بالاي نتايج جستجو، به تلاش هاي شما پاداش مي دهند. و هنگامي كه وبلاگ شما در رتبه بالايي قرار مي گيرد، بازديدكنندگان بيشتري را جذب مي كند؛ اين اتفاق به اين معني است كه افراد بيشتري در مورد تشكيلات شما آگاهي پيدا خواهند كرد. 3. در رسانه هاي اجتماعي پست ارسال كنيد آمارها نشان مي دهد كه بيش از 2.4 ميليارد نفر از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند، بنابراين مهم است كه اين كانال را در استراتژي بازاريابي شركت نوپاي خود خود بگنجانيد. با افزايش حضور كسب و كار شما در رسانه هاي اجتماعي، افراد بيشتري آن را مي بينند و مي شناسند. علاوه بر اين، اكثر شبكه‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، از جمله لينكدين، فيس‌بوك، توييتر و پينترست، به صاحبان مشاغل اجازه مي‌دهند تا براي ترافيك و قرار گرفتن در معرض ديده شدن، هزينه بپردازند. به عنوان مثال، با سيستم تبليغات فيس بوك، مي توانيد بنرهايي ايجاد كنيد كه در فيدهاي خبري كاربران يا در ستون سمت راست وب سايت فيس بوك ظاهر مي شوند. موفقيت در بازاريابي رسانه هاي اجتماعي به چيزي بيش از يك اكانت نياز دارد. شما بايد محتواي جذاب و مرتبطي را پست كنيد كه به كاربران دليلي براي دنبال كردن شما بدهد. و هنگامي كه فالوور جذب كرديد، بايد با پاسخ دادن به سوالات و نظرات، آنها را تشويق به ماندن كنيد. 4. از تبليغات جستجوي پولي استفاده كنيد جستجوي پولي به يك كانال تبليغاتي محبوب براي استارت آپ ها تبديل شده است. اين به صاحبان مشاغل اجازه مي دهد تا ترافيك هدفمند را از موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ خريداري كنند. گوگل ادوردز و بينگ ادز دو تا از شبكه هاي جستجوي پولي پيشرو هستند كه هر دو داراي هدف گذاري كلمات كليدي با مدل قيمت گذاري هزينه به ازاي هر كليك (CPC) هستند. با استفاده از هر يك از اين شبكه‌ها، مي‌توانيد تبليغات سفارشي براي راه‌اندازي خود ايجاد كنيد كه زماني كه شخصي كلمه كليدي مرتبط با كسب و كار شما را جستجو مي‌كند، در نتايج جستجو ظاهر مي‌شود. به عنوان مثال، اگر استارت آپ شما نرم افزار اتوماسيون درجه يك سازماني را مي فروشد، مي توانيد كلمات كليدي مانند " نرم افزار اتوماسيون براي شركت"، " نرم افزار اتوماسيون سازماني" و " اتوماسيون سازماني" را هدف قرار دهيد. جذاب‌ترين ويژگي جستجوي پولي، مدل قيمت‌گذاري CPC آن است كه در آن تنها زماني كه شخصي روي تبليغ شما كليك كند، از شما هزينه دريافت مي‌شود. ممكن است ده هزار كاربر تبليغ شما را ببينند، اما اگر كسي كليك نكند، هزينه اي از شما دريافت نمي شود. البته، اگر تبليغات مرتبط و جذاب ايجاد كنيد، كليك‌هاي زيادي ايجاد خواهيد كرد، اما همچنان فقط با كليك هزينه مي‌كنيد، كه فرآيند بهينه‌سازي كمپين‌هاي جستجوي پولي خود را براي بازگشت سرمايه (ROI) بالاتر ساده مي‌كند.

ادامه مطلب:

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۰۳:۱۸ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی