طراحي سايت طراحي سايت
|
صفحه پروفايل شما در لينكدين مي تواند به عنوان ابزاري بسيار قدرتمند و منحصر به فرد در راستاي حضور در دنياي مجازي و ساخت برند شخصي، عمل كرده و توانايي هاي حرفه اي شما را به نمايش بگذارد. به گفته لينكدين، اين پلتفرم 800 ميليون عضو در بيش از 200 كشور و منطقه در سراسر جهان دارد. اين پلتفرم خانه اي براي تصميم گيرندگان، مديران شركت ها، كارآفرينان و كارفرمايان براي اتصال، همكاري، استخدام و به اشتراك گذاشتن رهبري فكري خود در يك صنعت يا حوزه تخصصي خاص است. اما آيا ميدانستيد كه معمولاً وقتي كاربر، شخصي را گوگل جستجو مي كند، نمايه لينكدين آن شخص به عنوان اولين لينك در آن نتايج جستجو يا پنج لينك برتر در صفحه اول آن نتايج نشان داده ميشود؟ اين به سادگي به اين معني است كه صفحه نمايه لينكدين شما ميتواند اولين و آخرين برداشتي باشد كه شخصي يا يك مشتري بالقوه، سرمايهگذار، كارفرما، مربي يا دوست؛ ميتواند از برند شخصي شما داشته باشد. شما ممكن است قبلاً يك صفحه لينكدين داشته باشيد، اما همچنان ميتوانيد از آن فقط به عنوان يك مكان نگهدار براي رزومه آنلاين خود استفاده كنيد، كه ممكن است تصوير نمايه، بيانيه عنوان يا حتي تجربه كاري به روز شده داشته باشد يا نداشته باشد. اگر تمام ويژگيهايي را كه پلتفرم ارائه ميدهد بهينه نكنيد و محتواي خود را براي برجسته كردن برندتان بهروزرساني نكنيد، اين پيوند ساده ميتواند برند شما را در معرض خطر قرار دهد. بايد به خاطر داشته باشيد كه هر روز، حتي بدون اينكه متوجه شويد، نام شما در جستجوهاي لينكدين براي افراد و شركتهايي كه به دنبال افرادي با دانش، مهارت، تحصيلات و تخصص شما هستند، ظاهر ميشود. از آنجايي كه لينكدين بستري براي حرفه اي ها است، بايد از اين پلتفرم براي تبليغ برند شخصي و حرفه اي خود استفاده كنيد. در اينجا هفت راه وجود دارد كه مي توانيد از صفحه نمايه لينكدين خود مانند وب سايت شخصي خود براي ارتقاء برند شخصي خود استفاده كنيد. 1. مطالب خود را به روز كنيد اين اولين و مهمترين قدم است. شما بايد محتواي موجود در صفحه خود را بهروزرساني كنيد، زيرا امروز بايد نشاندهنده دقيق برند شما باشد، نه سه سال پيش. اين بدان معناست كه عكس نمايه خود را به روز كنيد تا شبيه شخصي كه امروز هستيد به نظر برسد. يك هد شات حرفه اي با پس زمينه سفيد يا از رنگ برند خود استفاده كنيد. از يك عكس پس زمينه كه در بالاي صفحه قرار مي گيرد استفاده كنيد. اين عكس مي تواند يك عكس ديجيتال بيانگر حوزه كاري شما، يا ليستي از خدمات يا لوگو وب سايت شما باشد. تيتر عنوان خود را به روز كنيد. فقط عنوان شغلي خود را درج نكنيد. به مردم بگوييد كه چه كاري انجام مي دهيد، چگونه آن را انجام مي دهيد و براي چه كسي. موضوعات كليدي تمركز و تخصص خود را در فرم هاي مخصوص پروفايل تكميل نماييد. 2. يك ويديوي خوش آمدگويي يا معرفي كوتاه از خودتان به استوري پروفايلتان اضافه كنيد بله، اكنون مي توانيد يك ويديو به محل تصوير پروفايل خود اضافه كنيد و همچنين مي توانيد يك تبريك صوتي را كه در صفحه پروفايل شما امكانش وجود دارد، ضبط كنيد. اين به افراد اجازه مي دهد تا به طور مجازي با شما ملاقات كنند، شخصيت شما را درك كنند و در مورد آنچه در صفحه شما انتظار مي رود ياد بگيرند.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |