طراحي سايت
طراحي سايت

طراحي سايت

فناوري به سرعت در حال رشد و تغيير بوده است. ما شاهد نوآوري هايي هستيم كه قبلا غيرقابل تصور بودند. يكي از اين نوآوري‌ها براي بسياري از افراد، متاورس است - يك محيط مجازي منحصربه‌فرد و همه‌جانبه كه به سرعت اينترنت را اشغال مي‌كند. شايد اولين بار آن را در فيلم هاي علمي تخيلي مانند Ready Player One يا سريال The Matrix ديده باشيد، اما اكنون چيزي فراتر از داستان است. با افزايش مداوم واقعيت مجازي (VR) و واقعيت افزوده (AR)، متاورژن ها در حال نفوذ به اينترنت هستند. تخمين زده مي شود كه تقريباً 85 ميليون كاربر در سال 2021 حداقل يك بار در ماه AR يا VR را تجربه كرده اند. در حالي كه Metaverse دقيقاً آن چيزي نيست كه فيلم هاي علمي تخيلي آن را به تصوير كشيده اند، اما همچنان به توليد ارزش غيرقابل تصور به عنوان يك پلت فرم محاسباتي جديد ادامه مي دهد. در نگاه اول به نظر مي‌رسد رسانه‌هاي خبري سطح بالا، همه كاره باشند. فوربس حتي ستوني را با كتي هاكل، آينده‌پژوه مشهور فناوري و استراتژيست متاورس آغاز كرد. علاوه بر اين، يك صندوق حمايتي از ايده هاي حوزه متاورس به نام Metaverse Investment Fund Metaverse ATF (NYSE: META) تاسيس شده است. همه اينها نشان دهنده اهميت روزافزون متاورژن ها در حال حاضر مي باشد. به نظر مي رسد كاربران زيادي نيز در حال گرفتن اطلاعات در متاورس هستند. كلمه كليديmetaverse 677000 بار در گوگل جستجو شده است. در همين حال، هشتگ #metaverse با بيش از 60000 پست در پلت فرم رسانه هاي اجتماعي و به طور گسترده در اينستاگرام استفاده شده است و بيش از 500 بار در ساعت در توييتر، توييت مي شود. وقتي صحبت از رسانه هاي اجتماعي، روابط عمومي و بازاريابي ديجيتال مي شود، چه پيامدهايي دارد؟ در اينجا، ما يك سير عميق در اين جهان مجازي انجام مي دهيم. سيري عميق در بازاريابي متاورس: درك متاورس بازاريابي در متاورس ساير نمونه هاي متاورس منحصر به فرد آينده Metaverses چالش ها در متاورس درك متاورس امروزه متاورس شامل يك فضاي مجازي مشترك است كه در آن كاربران با آواتارهاي مجازي نمايش داده مي شوند. اين جهان هاي مجازي بر اساس تصميمات و تعاملات كاربران در فضا به تكامل و رشد خود ادامه مي دهند. به همين منظور، جهان واقعي را منعكس مي‌كند كه «پاياني» ندارد. اين فقط جهاني است كه با ورود كاربران بيشتر و بيشتر به گسترش خود ادامه مي دهد. متاورس فقط يك محيط مجازي ساده نيست كه در آن طراحي ها به طور متمركز برنامه ريزي شده باشند. يا فقط يك بازي ساده منحصراً براي لذت بردن كودكان. همچنين اين يك برنامه ساده نيست كه بتوانيد آن را از اپ استور دانلود كرده و در زمان راحتي خود "بازي" كنيد. متاورس ها جهان هاي مجازي هستند كه واقعيت و دنياي مجازي را ادغام مي كنند. ممكن است هنوز براي درك كامل متاورس با چالش روبرو باشيد. اما با ما همراه باشيد تا با توضيح مختصري از اصطلاحات، دركي كامل تر پيدا كنيم. هميشه فعال: متاورس ها وقتي آنها را ترك مي كنيد مكث نمي كنند و به پايان نمي رسند. آنها به طور نامحدود ادامه مي دهند. در زمان واقعي وجود دارد: متاورس داراي يك جدول زماني است كه با زمان‌بندي دنياي واقعي هماهنگ است. كاربران محدوده منحصر به فردي دارند: بازيكنان متاورس مي توانند همزمان فعاليت هاي جداگانه اي انجام دهند. در حالي كه چند نفر در حال تعامل با يكديگر هستند، ممكن است يك نفر در گوشه اي ثابت بايستد. جهان خودكفا و كاملا كارآمد: متاورس يك جهان كاملا كارآمد است كه به كاربران امكان ايجاد، مالكيت، فروش و سرمايه گذاري را مي دهد. كاربران همچنين مي توانند به خاطر زحماتي كه در متاورس انجام مي دهند شناسايي شوند و به آنها پاداش داده شود. تركيبي از پلتفرم هاي مختلف: پلتفرم هاي مختلف مي توانند با هم در متاورس كار كنند. به عنوان مثال، در مورد بازي هاي ويديويي، بايد بتوانيد آيتم هايي را از يك بازي به بازي ديگر بياوريد. محتواي ايجاد شده توسط كاربر: متاورس ها چيزي بيش از فضاهاي مجازي براي حضور كاربران هستند. كاربران مي توانند محتوايي ايجاد كنند كه ساير كاربران نيز از آن لذت ببرند. بازاريابي در متاورس بازاريابان حوزه ديجيتال بايد با آخرين پيشرفت هاي تكنولوژيك در جريان باشند. اين شامل درك فراجهان و پتانسيل كامل آن است. آنچه بازاريابان بايد بدانند اين است كه متاورس فقط يك چيز جديد مرسوم نيست. به نظر مي رسد كه اينجا براي ماندن است و راه خود را براي تبديل شدن به چيز بزرگ بعدي باز مي كند. چگونه بازاريابان مي توانند با گسترش اين متاواژه سازگار شوند؟ اول، بازاريابان بايد ارزش هزاره توها و Gen Zers را به عنوان يك بازار هدف در نظر داشته باشند. اين نسل ها همچنين كاربران مشتاق برخي از انواع متاورس ها، بازي هايي مانند Roblox و فناوري هايي مانند VR هستند. با در نظر گرفتن اين موضوع، بياييد بررسي كنيم كه چگونه مي توان بازاريابي را در متاورس انجام داد. بازاريابي فراجهاني موازي در بازاريابي واقعي تجارب بازاريابي ايجاد كنيد كه با تجربيات دنياي واقعي مرتبط باشد يا به موازات كاري كه برند شما در زندگي واقعي انجام مي دهد، باشد. به عنوان مثال، برند آبجو AB InBev's Stella Artois با Zed Run در ماه ژوئن كار كرد تا تجربه اي شبيه به Tamagotchi را با دربي كنتاكي ايجاد كند. آنها اين كار را انجام دادند زيرا Stella Artois متعلق به AB InBev در حمايت مالي از رويدادهاي ورزشي، به ويژه مسابقات اسب دواني، بزرگ است. از اين رو، ايجاد يك پلتفرم آنلاين كه در آن اسب‌هاي توكن غيرقابل تعويض (NFT) معامله، مسابقه و پرورش داده مي‌شوند، به نظر يك نقطه ورود طبيعي براي آن‌ها است.

ادامه مطلب:

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۸:۱۸ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی