طراحي سايت
طراحي سايت

طراحي سايت

طراحي وب سايت چيزي نيست كه شما بدون برنامه ريزي استراتژي از قبل به آن دست بزنيد. آيا مي‌دانستيد طراحي وب سايتي كه به راحتي مرور مي‌كنيد، فرآيند فكري زيادي را پشت سر گذاشته است؟ چه براي پروژه طراحي وب سايت داخلي شما باشد و چه در مورد هدف قرار دادن مشتريان، ترسيم يك طرح كلي به شما يك نقشه راه براي ادامه راه مي دهد. حتي، هر توسعه دهنده طراحي وب سايت بايد اين استراتژي را قبل از شروع يك پروژه طراحي وب سايت تمرين كند. اما اينجا اين سوال پيش مي آيد كه چگونه؟ در اينجا قصد داريم در مورد آناتومي يك طراحي وب سايت و نكاتي براي ايجاد يك الگوي كلي بحث كنيم. 1. به ريشه هدف برويد آيا مي دانيد براي چه چيزي طراحي وب سايت مي كنيد؟ شما نمي توانيد در راهي برويد كه به مقصد شما منتهي نمي شود، مي توانيد؟ بنابراين علاوه بر داشتن توضيحاتي در مورد طراحي وب سايت ، بايد از انتظاراتي كه از طراحي وب سايت دارد نيز مطلع باشيد. به عنوان مثال، بياييد در مورد يك طراحي وب سايت جديد صحبت كنيم. هدف آن چيست؟ آيا اين هدف بازاريابي است يا براي ارائه بهترين تجربه خريد؟ چگونه مي خواهيد اين اهداف را اندازه گيري كنيد؟ يك طراحي وب سايت خوب طراحي وب سايتي نيست كه درخشان ترين ويژگي ها را داشته باشد، بلكه طراحي وب سايتي است كه عملكرد بهتري در طول دوره داشته باشد. و براي تعريف همه اينها، قبل از شروع كار طراحي وب سايت با مشتريان يا مافوق خود صحبت كنيد. 2. نيازهاي كسب و كار خود را با نيازهاي كاربر متعادل كنيد مشتريان يك ليست آرزو براي طراحي وب سايت جديد خود دارند. و، شما بايد آن ليست آرزوها را دريافت كنيد كه شامل الزامات تجاري آنها است. فهرستي از نيازهاي كسب و كار را با قرار دادن «ويژگي هايي براي انجام X كار بايد داشته باشد» ايجاد كنيد. از مشتري بخواهيد كه اين وظايف «بايد داراي توانايي» را از مهم ترين تا كمترين رتبه بندي كند. اين به شما و مشتري شما كمك مي كند تا اولويت ها را مشخص كنيد. به ياد داشته باشيد، همه ويژگي هاي ذكر شده در الزامات كسب و كار قرار نيست به وضعيت اوليه طراحي وب سايت تبديل شوند. نه تنها زمان و پول، بلكه نيازهاي كاربران نيز بر ليست ويژگي ها تأثير مي گذارد كه آيا ويژگي هاي خاصي بايد اضافه يا قطع شوند. پس از طوفان فكري سناريوهاي مختلف و نيازهاي كاربر كه طراحي وب سايت بايد داشته باشد، دوباره ليست را مرور كنيد و به تنهايي به هر ويژگي امتياز دهيد. اين ويژگي بايد اولويت هاي كاربر را در نظر بگيرد. همچنين، ويژگي هايي را كه فكر مي كنيد كاربران دوست دارند ببينند را فهرست كنيد.

ادامه مطلب:

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۸:۱۷ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی