طراحي سايت
طراحي سايت

طراحي سايت

ما شاهد رونق بزرگي در تجارت الكترونيك بوده ايم. بنابراين، جاي تعجب نيست كه تجارت الكترونيك روند خريد را كاملاً متحول كرده است. با وجود موفقيت آميز خدمات تجارت الكترونيك مانند آمازون، eBay، Flipkart و غيره كه قبلاً از مرز 100 ميليارد درآمد عبور كرده اند، كاملاً واضح است كه همه مشاغل، صرف نظر از اندازه آنها، بايد طراحي وب سايت تجارت الكترونيك خود را داشته باشند. اما با توجه به اينكه تجارت الكترونيك در طول سال ها بسيار رشد كرده است و تنوع زيادي را تجربه كرده است، فروشگاه هاي آنلاين ساده ديگر اين كار را انجام نمي دهند. اكنون دو راه براي افزايش اين روند وجود دارد. شما يا فروشنده اي هستيد كه شروع به فروش در يك بازار چند فروشنده مي كند، يا يك تاجر جاه طلب هستيد كه مي خواهد بازار چند فروشنده اي خود را راه اندازي كند. در اين مقاله، همه چيزهايي را كه براي توسعه طراحي وب سايت تجارت الكترونيك چند فروشنده در سال 2021 نياز داريد، بررسي خواهيم كرد. بازار تجارت الكترونيك چند فروشنده چيست؟ بازار چند فروشنده به يك پورتال تجارت الكترونيك آنلاين اشاره دارد كه در آن مي توانيد محصولات يا خدمات مختلفي را از فروشندگان مختلف در يك پلتفرم خريداري كنيد. اين يك ارتباط مستقيم بين خريداران و فروشندگان است. اين فروشندگان حساب هاي فروشنده خود را دارند، جايي كه موجودي خود را خودشان مديريت مي كنند و كميسيوني را به بازار مي پردازند. اين خدمات تجارت الكترونيك يك سناريوي برد-برد هم براي فروشنده و هم براي بازار ايجاد مي كند. بازار موجودي را دريافت مي كند، در حالي كه فروشنده مشتريان را جذب مي كند. اگرچه، اين اپراتور بازار است كه تمام معاملات را انجام مي دهد. در اصل، اگر در حال برنامه ريزي براي توسعه طراحي وب سايت تجارت الكترونيك چند فروشنده هستيد، در اين صورت سعي داريد بازاري مشابه آمازون يا Flipkart ايجاد كنيد همچنين، براي زنده ماندن در اين محيط رقابتي، ضروري است كه ويژگي هاي پيشرفته اي مانند تشخيص تقلب، رديابي دقيق سفارش و غيره را در دسترس قرار دهيد. در اينجا انواع مختلف بازارهاي چند فروشنده وجود دارد. بازار محصول بازار خدمات بازار پروژه بازار هيبريدي خدمات تجارت الكترونيك چند فروشنده در مقابل فروشگاه هاي آنلاين. بازارهاي چند فروشنده راهي براي رفتن است و مزاياي آنها غيرقابل انكار است. براي در نظر گرفتن همه چيز، بياييد مقايسه اي داشته باشيم. بازارهاي چند فروشنده را مي ‌توان با فروشگاه‌هاي آنلاين مقايسه كرد، چگونه مراكز خريد را مي‌ توان با فروشگاه‌هاي منفرد با تمركز محدود مقايسه كرد. بازارهاي چند فروشنده اين امكان را براي به اشتراك گذاشتن هزينه ها و مخاطبان با ساير مشاغل همفكر ارائه مي دهند. بيشتر بخوانيد: موارد استفاده RPA در صنعت خرده فروشي و تجارت الكترونيك در واقع، طبق يك مطالعه انجام شده توسط BigCommerce، 48٪ از خريداران آنلاين مستقيماً به يك طراحي وب سايت تجارت الكترونيك چند فروشنده مراجعه مي كنند تا تمام خريدهاي آنلاين خود را انجام دهند. يك آمار خيره كننده اين است كه تقريباً 59٪ از خريداران آنلاين هر زمان كه خريد آنلاين به ذهنشان خطور كند، آمازون را باز مي كنند.

ادامه در لينك زير:

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۰۰:۵۴ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی