طراحي سايت
طراحي سايت

طراحي سايت

صفحه پروفايل شما در لينكدين مي تواند به عنوان ابزاري بسيار قدرتمند و منحصر به فرد در راستاي حضور در دنياي مجازي و ساخت برند شخصي، عمل كرده و توانايي هاي حرفه اي شما را به نمايش بگذارد. به گفته لينكدين، اين پلتفرم 800 ميليون عضو در بيش از 200 كشور و منطقه در سراسر جهان دارد. اين پلتفرم خانه اي براي تصميم گيرندگان، مديران شركت ها، كارآفرينان و كارفرمايان براي اتصال، همكاري، استخدام و به اشتراك گذاشتن رهبري فكري خود در يك صنعت يا حوزه تخصصي خاص است. اما آيا مي‌دانستيد كه معمولاً وقتي كاربر، شخصي را گوگل جستجو مي كند، نمايه لينكدين آن شخص به عنوان اولين لينك در آن نتايج جستجو يا پنج لينك برتر در صفحه اول آن نتايج نشان داده مي‌شود؟ اين به سادگي به اين معني است كه صفحه نمايه لينكدين شما مي‌تواند اولين و آخرين برداشتي باشد كه شخصي يا يك مشتري بالقوه، سرمايه‌گذار، كارفرما، مربي يا دوست؛ مي‌تواند از برند شخصي شما داشته باشد. شما ممكن است قبلاً يك صفحه لينكدين داشته باشيد، اما همچنان مي‌توانيد از آن فقط به عنوان يك مكان نگهدار براي رزومه آنلاين خود استفاده كنيد، كه ممكن است تصوير نمايه، بيانيه عنوان يا حتي تجربه كاري به روز شده داشته باشد يا نداشته باشد. اگر تمام ويژگي‌هايي را كه پلتفرم ارائه مي‌دهد بهينه نكنيد و محتواي خود را براي برجسته كردن برندتان به‌روزرساني نكنيد، اين پيوند ساده مي‌تواند برند شما را در معرض خطر قرار دهد. بايد به خاطر داشته باشيد كه هر روز، حتي بدون اينكه متوجه شويد، نام شما در جستجوهاي لينكدين براي افراد و شركت‌هايي كه به دنبال افرادي با دانش، مهارت، تحصيلات و تخصص شما هستند، ظاهر مي‌شود. از آنجايي كه لينكدين بستري براي حرفه اي ها است، بايد از اين پلتفرم براي تبليغ برند شخصي و حرفه اي خود استفاده كنيد. در اينجا هفت راه وجود دارد كه مي توانيد از صفحه نمايه لينكدين خود مانند وب سايت شخصي خود براي ارتقاء برند شخصي خود استفاده كنيد. 1. مطالب خود را به روز كنيد اين اولين و مهمترين قدم است. شما بايد محتواي موجود در صفحه خود را به‌روزرساني كنيد، زيرا امروز بايد نشان‌دهنده دقيق برند شما باشد، نه سه سال پيش. اين بدان معناست كه عكس نمايه خود را به روز كنيد تا شبيه شخصي كه امروز هستيد به نظر برسد. يك هد شات حرفه اي با پس زمينه سفيد يا از رنگ برند خود استفاده كنيد. از يك عكس پس زمينه كه در بالاي صفحه قرار مي گيرد استفاده كنيد. اين عكس مي تواند يك عكس ديجيتال بيانگر حوزه كاري شما، يا ليستي از خدمات يا لوگو وب سايت شما باشد. تيتر عنوان خود را به روز كنيد. فقط عنوان شغلي خود را درج نكنيد. به مردم بگوييد كه چه كاري انجام مي دهيد، چگونه آن را انجام مي دهيد و براي چه كسي. موضوعات كليدي تمركز و تخصص خود را در فرم هاي مخصوص پروفايل تكميل نماييد. 2. يك ويديوي خوش آمدگويي يا معرفي كوتاه از خودتان به استوري پروفايلتان اضافه كنيد بله، اكنون مي توانيد يك ويديو به محل تصوير پروفايل خود اضافه كنيد و همچنين مي توانيد يك تبريك صوتي را كه در صفحه پروفايل شما امكانش وجود دارد، ضبط كنيد. اين به افراد اجازه مي دهد تا به طور مجازي با شما ملاقات كنند، شخصيت شما را درك كنند و در مورد آنچه در صفحه شما انتظار مي رود ياد بگيرند.

ادامه در لينك زير:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۵۳:۱۶ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

اينترنت دنيايي از فرصت ها را براي كسب و كارهاي آينده نگر باز مي كند. بازاريابي آنلاين راه آينده است – و اولين قدم براي ايجاد جايگاه آنلاين، داشتن يك وب سايت خوب است. امروزه، هيچ كمبودي براي راه هاي ايجاد يك وب سايت وجود ندارد. يك كسب‌وكار مي‌تواند يك تيم فناوري اطلاعات كامل را براي مراقبت از اين كار وارد كند. در نقطه مقابل طيف، شما فقط مي توانيد از يك سازنده وب سايت استفاده كنيد و در كمترين زمان خود را به يك وب سايت قابل سرويس تبديل كنيد. با اين حال، تا حد زيادي موثرترين و مقرون به صرفه ترين راه براي انجام آن، استخدام توسعه دهندگان حرفه اي ASP.NET براي انجام كار است. صرف نظر از اينكه يك كسب و كار كدام مسير را انتخاب مي كند، اصول اوليه طراحي وب سايت همچنان يكسان است. براي موفقيت، يك وب سايت بايد كاملاً فكر شده، كاملاً طراحي شده و مهمتر از همه كاربرپسند باشد. اين آخرين نكته مهمتر از آن چيزي است كه بسياري از كسب و كارها متوجه مي شوند. امروزه ايجاد يك وب سايت تا حد امكان كاربرپسند امري ضروري است زيرا اينترنت يك اقتصاد توجه است. مطالعات نشان مي‌دهد كه دامنه توجه كاربر كوتاه‌تر و كوتاه‌تر مي‌شود. با در نظر گرفتن اين موضوع، در اينجا مولفه هاي اصلي وجود دارد كه بايد روي آنها تمركز كنيد تا بيشترين بهره را از وب سايت خود ببريد. براي اينكه حضور آنلاين خود را احساس كنيد، وب سايت شما بايد هميشه راه اندازي و فعال باشد. مهم نيست كه وب سايت شما چقدر خوب به نظر مي رسد و چقدر كاربر پسند است اگر كاربران نتوانند آن را ببينند زيرا هميشه از كار افتاده است. اين به اين معني است كه براي دستيابي به كمترين زمان خرابي ممكن بايد به خوبي توسعه و بهينه شود. توسعه وب سايت حتي براي متخصصان باتجربه طراحي سايت كار ساده اي نيست. اين يك فرآيند تكراري است كه به زمان، تلاش و فداكاري زيادي نياز دارد كه مي تواند به نتايج شگفت انگيزي دست يابد. اولين قدم در اين مسير اين است كه پارامترهاي دقيق كار طراحي سايت را مشخص كنيد. اهداف و اهداف پروژه در طراحي سايت چيست؟ در واقع چه چيزي را مي توان انجام داد و در چه چارچوب زماني؟ اگر برنامه ها در اواسط توسعه طراحي سايت تغيير كنند چه اتفاقي مي افتد؟ اگر مي خواهيد يك وب سايت كارآمد داشته باشيد، بايد به همه اين سؤالات پاسخ داده شود. عدم انجام اين كار در همان ابتدا منجر به بي ثباتي در روند توسعه مي شود. اين به ناچار عوارضي را ايجاد مي كند كه به نوبه خود منجر به خرابي وب سايت مي شود - كه مي خواهيد از آن اجتناب كنيد. راه مقابله با مسائل احتمالي ساده است. توسعه دهندگان وب سايت خوب را انتخاب كنيد و قبل از شروع طراحي سايت، جزئيات پروژه را با دقت با آنها بررسي كنيد. همانطور كه پروژه طراحي سايت ادامه دارد با آنها صادق و صريح باشيد و با جديتي كه سزاوار آن است، با آنها رفتار كنيد يك عامل مهم براي پايداري وب سايت نحوه ميزباني وب سايت است. امروزه، خدمات ميزباني رايگان زيادي وجود دارد كه اگر قصد داريد تا حد امكان ارزان باشيد، مي توانيد از آنها استفاده كنيد. با اين حال، اگر مي خواهيد از مشكلات سرور جلوگيري كنيد، بهتر است مقداري پول را براي يك سرويس ميزباني هزينه كنيد.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۳۰:۲۸ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

اگر وب سايت طراحي مي كنيد، مي دانيد كه مفيد و لذت بخش بودن طرح هاي شما اولويت اصلي شماست. حتي با داشتن بهترين نرم افزار طراحي سايت در دسترس شما، مي تواند براي هركسي كه به تازگي شروع به ايجاد سايت كرده است، كار طاقت فرسايي باشد، بنابراين براي ساده تر كردن آن، فهرست ساده اي از بايدها و نبايدها را ايجاد كرده ام كه در هنگام طراحي سايت بايد به خاطر داشته باشيد. پروژه بعدي طراحي سايت. ابتدا، بايد ها 1. رابط كاربري خود را ثابت نگه داريد يكي از اصول اصلي UX خوب، ثابت نگه داشتن رابط كاربري در كل محصول است. ظاهر و احساس كلي وب سايت شما بايد در تمام صفحات وب سايت شما يكسان باشد. سازگاري پيمايش، طرح‌هاي رنگي، حروف نوشتاري و سبك نوشتاري مي‌تواند تأثير مثبتي بر قابليت استفاده و UX داشته باشد. نكته عملي: ابتدا طراحي سايت را قابل استفاده كنيد. ثبات، يك شمشير دو لبه است. اگر وب ‌سايت شما در ابتدا به درستي طراحي نشده است، در ادامه ثابت ‌كردن ساير قسمت‌هاي آن منجر به طراحي سايت دائمي ضعيف مي‌شود. بنابراين، ابتدا طراحي سايت را قابل استفاده كنيد، سپس آن را سازگار كنيد. 2. ناوبري با استفاده آسان را طراحي كنيد ناوبري سنگ بناي قابليت استفاده است. اين تكنيك اصلي تعامل در اينترنت است. داشتن ناوبري وب سايت خوب براي اطمينان از اينكه بازديدكنندگان وب سايت مي توانند آنچه را كه به دنبال آن هستند، بيابند بسيار مهم است. نكات كاربردي: براي گزينه هاي ناوبري ضروري، ناوبري در سطح بالا را حفظ كنيد. پيوندهاي ناوبري سطح بالاي خود را به حداكثر هفت انتخاب محدود كنيد - تعداد اشيايي كه يك انسان متوسط مي تواند در حافظه كاري خود نگه دارد 7 ± 2- است و ناوبري فرعي را با طبقه بندي واضح ايجاد كنيد. از برچسب هاي واضح براي گزينه هاي پيمايش استفاده كنيد. از كلمات آشنا براي گزينه هاي منو استفاده كنيد تا به بازديدكنندگان وب سايت كمك كنيد آنها را بهتر درك كنند. مدت زمان لازم براي رسيدن كاربران به مقصد را كاهش دهيد. ناوبري خود را به گونه اي طراحي كنيد كه بازديدكنندگان وب سايت را با كمترين تعداد كليك ممكن به جايي كه مي خواهند برسانند. هنگام طراحي سايت، قانون سه كليك را به خاطر بسپاريد كه مي گويد بينندگان شما هرگز نبايد بيش از سه كليك با چيزي كه به دنبال آن هستند فاصله داشته باشند. گزينه هاي ناوبري را در پاورقي وب سايت خود قرار دهيد. پاورقي مكاني است كه بازديدكنندگان انتظار دارند گزينه هاي پيمايش و اطلاعات تماس را پيدا كنند. 3. رنگ لينك هاي بازديد شده در وب سايت را تغيير دهيد پيوندها نقش حياتي در فرآيند ناوبري دارند. هنگامي كه پيوندهاي بازديد شده تغيير رنگ نمي دهند، كاربران مي توانند ناخواسته به طور مكرر از همان صفحات وب سايت بازديد كنند. دانستن مكان‌هاي گذشته و حال، تصميم ‌گيري در مورد مكان بعدي را آسان‌ تر مي‌كند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۴۱:۳۷ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

آيا آماده ايجاد طرح هاي جذاب و تازه اي هستيد كه نشان دهنده برند شما باشد؟ اصول اساسي طراحي سايت بصري ما را اعمال كنيد و كدنويسي را پشت سر بگذاريد. هر طرحي سايت به دنبال ايجاد حس وحدت در بين عناصر متفاوت است، يا به طور خلاقانه اي اين وحدت را براي تشويق يك اقدام خاص شكسته است. اصولي كه در اينجا توضيح داده شده است به شما در انجام هر دو كمك مي كند. وقتي يك مجموعه ويرايش را راه اندازي مي كنيد يا قلم را روي كاغذ مي گذاريد، هر طرح بصري كه استفاده مي كنيد وحدتي را در بين عناصر متفاوت ايجاد مي كند يا به طور خلاقانه اي اين وحدت را براي تشويق يك عمل به هم مي زند. در حالي كه طراحي سايت بصري يك شكل هنري است، قوانين رياضيات نيز بر آن نظارت دارد. شما به عنوان يك طراح سايت با يك بوم خالي استعاري شروع نمي كنيد: چند دستورالعمل ساده اما قدرتمند براي ايجاد – و برهم زدن – طرح هاي يكپارچه وجود دارد. طراحان سايت بايد در جايي كه اعتبار لازم است به شما اعتبار دهند: شما بايد از روانشناسان گشتالت به خاطر اصول حاكم بر طراحي سايت بصري كه هر روز استفاده مي كنيد تشكر كنيد. اصول طراحي سايت چيست؟ شما احتمالاً اصول طراحي سايت را در كلاس هنر كلاس ابتدايي ياد گرفته ايد. هنگام مشاهده يك نقاشي، مجسمه، جزوه يا ايميل، احتمالاً واكنش عاطفي و فوري نسبت به آن داريد. شما به طور غريزي مي دانيد كه آيا آن را دوست داريد يا نه. با اين حال، كساني كه در زمينه طراحي سايت آموزش نديده اند ممكن است نتوانند علت را به صورت شفاهي بيان كنند. اصول طراحي سايت بصري به ما كمك مي كند تركيب هاي بصري را درك كنيم. اصول اوليه طراحي سايت عبارتند از: فضا: در طراحي سايت، اين اغلب به عنوان "فضاي سفيد" يا منطقه بين عناصر شناخته مي شود. سلسله مراتب: اهميت برخي از عناصر نسبت به برخي ديگر. كنتراست: چگونه عناصر مختلف مي توانند تركيب منسجم تري ايجاد كنند. مقياس/نسبت: رابطه بين اندازه عناصر. در حالي كه اين اصول در كنار هنرهاي بصري توسعه يافته اند، طراحان سايت اصول طراحي سايت را كه از اين ايده هاي اصلي ساخته مي شوند، اعمال مي كنند. گشتالت يعني چه؟ فرهنگ لغت كمبريج گشتالت را اينگونه تعريف مي كند: ساختار، پيكربندي يا الگوي پديده‌هاي فيزيكي، بيولوژيكي يا روان‌شناختي به گونه‌ اي كه يك واحد عملكردي را تشكيل مي‌دهند كه ويژگي‌هايي را كه از مجموع اجزاي آن قابل استخراج نيستند، تشكيل مي‌دهند. اگر فكر مي‌كنيد، (هي، وب‌ سايت خوب طراحي شده «گشتالت» خواهد بود)، حق با شماست. روانشناسان گشتالت همه نام خانوادگي «گشتالت» را نداشتند. روانشناسان آلماني، مكس ورتهايمر، كورت كوفكا و ولفگانگ كوهلر، چگونگي پردازش تصاوير و الگوهاي پيچيده ذهن انسان را در دنيايي پر هرج و مرج مورد مطالعه قرار دادند. آنها تعجب كردند: «چگونه مردم از اين همه آشفتگي كه مغزشان درك مي كند، به ادراكات معناداري مي رسند؟ از طريق آن تلاش، اين دانشمندان چهار مفهوم اصلي را شناسايي كردند كه توضيح مي دهد انسان چگونه داده هاي بصري را تفسير مي كند. درك اينكه چگونه كاربران در دستگاه هاي تلفن همراه و دسكتاپ هر پيكسل را در وب سايت شما تفسير مي كنند، شما را به يك طراح سايت واضح تر و شهودي تر تبديل مي كند. به طور كلي، اصول گشتالت به اين ايده بستگي دارد كه مغز اطلاعات را قبل از رفتن به بخش هاي كوچكتر به عنوان يك كل پردازش مي كند. چهار اصل اساسي طراحي سايت به 13 قانون خاص در مورد تجربيات بصري گسترش مي يابد كه بايد هنگام طراحي سايت پيشرفته بعدي خود در نظر بگيريد. قبل از اينكه وارد دنياي هر اصل گشتالت شويد، بر اين اصول طراحي سايت بصري مسلط شويد. اصل ظهور بر اساس ايده اصلي دايره فكري گشتالت، اصل ظهور بيان مي‌كند كه بينندگان سعي مي‌كنند قبل از شناسايي بخش‌هاي يك تصوير، كل تصوير را درك كنند. بنابراين، وقتي مغز شما در حال هضم يك تصوير و تلاش براي درك آن است، ابتدا طرح كلي را بررسي مي كند. سپس، طرح كلي را با فرم هاي ديگر از حافظه شما مقايسه مي كند و سعي مي كند مطابقت پيدا كند. هنگامي كه يك مسابقه پيدا شد، مغز شما به سمت هر جزء حركت مي كند. وقتي مغز شما نمي تواند مطابقت پيدا كند، سعي مي كند اجزاي آن را بررسي كند تا كل تصوير را درك كند. اگر شبح فردي مبهم را ببينيد كه در شب راه مي‌رود، مغز شما فوراً از روي شكل بدن و اندام‌هاي مختلف متوجه مي‌شود كه اين فرد يك فرد است. براي اينكه بفهميد يك شخص است، نيازي به ديدن دست‌ها، چشم‌ها يا پاها نداريد، اما اين جزئيات بصري به شما كمك مي‌كند تا تشخيص دهيد كه آن شخص كيست. ظهور براي طراحي سايت به چه معناست؟ احتمالاً اين عبارت تلخ اما واقعي را شنيده ايد: "ساده نگه دار، احمقانه!" در بسياري از زمينه ها؛ متأسفانه، اين مورد براي وب سايت شماست. هنگام طراحي سايت، اصل ظهور نشان مي دهد كه بايد به الگوهاي آشنا و به راحتي قابل تشخيص پايبند باشيد. ما مي دانيم كه مي خواهيد مهر امضاي خود را روي طرح بعدي خود بگذاريد و مدير خود را با ارائه واقعاً خارج از جعبه تحت تأثير قرار دهيد. اما، براي كاربران شما، بهتر است به سبك هايي كه قبلا ديده اند پايبند بمانند. جعبه‌هايي كه به وضوح مشخص شده و برچسب‌گذاري شده‌اند با دكمه «ارسال» به‌عنوان فرمي سريع‌تر از يك برداشت «خلاقانه‌تر» شناسايي مي‌شوند كه بازديدكنندگان وب سايت را وادار مي‌كند ژيمناستيك ذهني انجام دهند تا بفهمند به چه چيزي نگاه مي‌كنند. صبر كن! قانون ظهور به اين معني نيست كه شما بايد از طراحي سايت خلاقانه دست برداريد. ظهور نشان‌دهنده سلسله مراتبي از تفسير بصري است: بينندگان از كل شروع مي‌كنند و سپس بر اجزا تمركز مي‌كنند. از استعداد بصري و دانش چشمگير خود در مورد روندهاي فعلي طراحي سايت براي خلاقيت در عناصر فرم فردي استفاده كنيد، تا زماني كه كل تصوير به عنوان يك فرم قابل تشخيص باشد. Emergence يك استدلال قانع كننده براي مينيماليسم ارائه مي دهد: تشخيص شكل ساده تر از شكل پيچيده آسان تر است. بنابراين، همانطور كه يك مربي مزاحم يك بار گفت: "ساده باشيد!" ما شما را احمق خطاب نمي كنيم. اصل شيء سازي اصل شيء سازي بيان مي كند كه مغز شما شكاف هاي اطلاعات بصري را براي شناسايي اشيا پر مي كند. براي اينكه بفهميد چيست، لازم نيست همه چيز را ببينيد - اگر طرحي فقط شامل بيني، يك چشم و طرح كلي يك فك باشد، مي توانيد استنباط كنيد كه به صورت نگاه مي كنيد. به دليل اصل شيء سازي و نحوه اجراي آن در ذهن شما، در تشخيص علامت توقف حتي زماني كه به دو نيم شده مشكلي نداريد: reification براي طراحي سايت به چه معناست؟ Reification به اين معني است كه شما مجبور نيستيد تمام يك شي را درج كنيد تا بينندگان آن را تشخيص دهند. مي توانيد از اين اصل براي صرفه جويي در فضا در طرح بندي استفاده كنيد، محتواي اسلايد بعدي را در چرخ فلك پيشنهاد دهيد، يا صفحه "به زودي" خود را واضح تر و جذاب تر كنيد. Reification همان چيزي است كه طراحي هاي مينيمال لوگو را از نظر زيبايي شناختي دلپذير مي كند. انسان‌ها هميشه در تلاش هستند تا معنا و نظم را به هرج و مرج بي‌معنا بياورند، و چشمان ما اين كار را از طريق واقعي‌سازي انجام مي‌دهند: پر كردن داده‌هاي از دست رفته براي درك چيزي كه مي‌بينيم. بياييد به يك روش مشخص براي عملي كردن reification در يك وب سايت نگاه كنيم. تصوير سمت چپ تصوير "قبل" است - به سمت راست نگاه كنيد تا تنظيماتي را ببينيد كه از اصل شيد سازي براي ايجاد يك چيدمان به ياد ماندني تر (و كمتر به هم ريخته تر) استفاده مي كنند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۴:۴۶ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

همه ما مي دانيم كه بازاريابي براي همه مشاغل ضروري است، اما براي شركت هاي نوپا يا همان استارتاپ ها؛ اهميت بيشتري دارد. تا زماني كه مردم در مورد استارتاپ شما و آنچه كه ارائه مي دهد بدانند، احتمالاً محصولات يا خدمات شما را نخواهند خريد. امروزه با انواع كسب و كارها مواجه مي شويم. بيشتر آنها نگران رشد هستند، اما هيچ كدام بيشتر از شركت هاي نوپا تشنه رشد نيستند. هر شركتي داراي يك سيستم بازاريابي مستقل و متفاوت با شركت ديگر است. براي همين نمي توان براي تمامي شركت ها چه نوپاي استارت‌آپي چه شركتي مثل وب اور كه سابقه بسيار طولاني در طراحي و اجراي نرم افزار هاي سازماني و اتوماسيون و وب اپليكيشن دارد، يك نسخه مشابه براي بازاريابي نوشت. از آنجايي كه بازاريابي براي استارت‌آپ‌ها منحصربه‌فردتر است، اين راهنما بايد ايده خوبي براي شروع به بنيان‌گذاران بدهد. همانطور كه تجارت شما رشد مي كند و حضور خود را گسترش مي دهيد، ممكن است مشتريان را از طريق تبليغ زباني مشتريان دائمي خودتان، جذب كنيد. با اين حال، تا زماني كه اين اتفاق نيفتد، بايد استراتژي هاي بازاريابي زير را براي انتشار اخبار در مورد استارتاپ خود در اولويت قرار دهيد. 1. ارسال ايميل بازاريابي ايميلي يك استراتژي ضروري براي جذب مشتريان به استارتاپ شما با هزينه كم يا بدون هزينه است. هنگامي كه يك مشتري بالقوه يا آدرس ايميل چنين مشتري‌اي را داشتيد، مي توانيد براي تبليغ استارتاپ خود براي او ايميل بفرستيد. براي استفاده از اين استراتژي بازاريابي، ابتدا بايد آدرس ايميل مشتريان بالقوه را جمع آوري كنيد. اگر وب سايتي براي خود داريد، در نظر داشته باشيد كه يك فرم ثبت نام در خبرنامه را در آن قرار دهيد. از طرف ديگر، مي توانيد مستقيماً از مشتريان آدرس ايميل آنها را بخواهيد. نكته كليدي كه بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه بايد ايميل هاي خود را با محتواي غيرتجاري مانند راهنماها، مقالات آموزشي، ويدئوها و اينفوگرافيك ها متنوع كنيد. اگر فقط ايميل هاي تبليغاتي ارسال كنيد، مشتركين احتمالاً از دريافت خبرنامه شما منصرف خواهند شد. 2. يك بخش وبلاگ در سايت خود راه اندازي كنيد وبلاگ نويسي يك استراتژي قدرتمند است كه مي تواند به استارتاپ شما كمك كند تا در معرض ديد قرار بگيرد. يك گزارش نشان داد كه مشاغل داراي وبلاگ 126٪ بيشتر از رقباي خود بدون وبلاگ امكان جذب مشتري ايجاد مي كنند. با يك وبلاگ، مي توانيد استارتاپ خود را به عنوان يك منبع پيشرو قرار دهيد و در عين حال ترافيك جستجوي طبيعي را به سايت خود جذب كنيد. راز ايجاد يك وبلاگ تجاري موثر، انتشار محتوايي است كه مخاطبان شما مي خواهند بخوانند. اگر كاربردي، مفيد و ارزش خواندن داشته باشد، موتورهاي جستجو با رتبه بندي وبلاگ شما در بالاي نتايج جستجو، به تلاش هاي شما پاداش مي دهند. و هنگامي كه وبلاگ شما در رتبه بالايي قرار مي گيرد، بازديدكنندگان بيشتري را جذب مي كند؛ اين اتفاق به اين معني است كه افراد بيشتري در مورد تشكيلات شما آگاهي پيدا خواهند كرد. 3. در رسانه هاي اجتماعي پست ارسال كنيد آمارها نشان مي دهد كه بيش از 2.4 ميليارد نفر از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند، بنابراين مهم است كه اين كانال را در استراتژي بازاريابي شركت نوپاي خود خود بگنجانيد. با افزايش حضور كسب و كار شما در رسانه هاي اجتماعي، افراد بيشتري آن را مي بينند و مي شناسند. علاوه بر اين، اكثر شبكه‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، از جمله لينكدين، فيس‌بوك، توييتر و پينترست، به صاحبان مشاغل اجازه مي‌دهند تا براي ترافيك و قرار گرفتن در معرض ديده شدن، هزينه بپردازند. به عنوان مثال، با سيستم تبليغات فيس بوك، مي توانيد بنرهايي ايجاد كنيد كه در فيدهاي خبري كاربران يا در ستون سمت راست وب سايت فيس بوك ظاهر مي شوند. موفقيت در بازاريابي رسانه هاي اجتماعي به چيزي بيش از يك اكانت نياز دارد. شما بايد محتواي جذاب و مرتبطي را پست كنيد كه به كاربران دليلي براي دنبال كردن شما بدهد. و هنگامي كه فالوور جذب كرديد، بايد با پاسخ دادن به سوالات و نظرات، آنها را تشويق به ماندن كنيد. 4. از تبليغات جستجوي پولي استفاده كنيد جستجوي پولي به يك كانال تبليغاتي محبوب براي استارت آپ ها تبديل شده است. اين به صاحبان مشاغل اجازه مي دهد تا ترافيك هدفمند را از موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ خريداري كنند. گوگل ادوردز و بينگ ادز دو تا از شبكه هاي جستجوي پولي پيشرو هستند كه هر دو داراي هدف گذاري كلمات كليدي با مدل قيمت گذاري هزينه به ازاي هر كليك (CPC) هستند. با استفاده از هر يك از اين شبكه‌ها، مي‌توانيد تبليغات سفارشي براي راه‌اندازي خود ايجاد كنيد كه زماني كه شخصي كلمه كليدي مرتبط با كسب و كار شما را جستجو مي‌كند، در نتايج جستجو ظاهر مي‌شود. به عنوان مثال، اگر استارت آپ شما نرم افزار اتوماسيون درجه يك سازماني را مي فروشد، مي توانيد كلمات كليدي مانند " نرم افزار اتوماسيون براي شركت"، " نرم افزار اتوماسيون سازماني" و " اتوماسيون سازماني" را هدف قرار دهيد. جذاب‌ترين ويژگي جستجوي پولي، مدل قيمت‌گذاري CPC آن است كه در آن تنها زماني كه شخصي روي تبليغ شما كليك كند، از شما هزينه دريافت مي‌شود. ممكن است ده هزار كاربر تبليغ شما را ببينند، اما اگر كسي كليك نكند، هزينه اي از شما دريافت نمي شود. البته، اگر تبليغات مرتبط و جذاب ايجاد كنيد، كليك‌هاي زيادي ايجاد خواهيد كرد، اما همچنان فقط با كليك هزينه مي‌كنيد، كه فرآيند بهينه‌سازي كمپين‌هاي جستجوي پولي خود را براي بازگشت سرمايه (ROI) بالاتر ساده مي‌كند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۰۳:۱۸ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

حقيقت اينجاست راه اندازي يك آژانس ديجيتال ماركتينگ آسان است، اما راه اندازي و تبديل آن به يك تجارت موفق دشوار است! بنابراين، چگونه مي توانيد رشد آژانس بازاريابي ديجيتال را در سال 2021 تقويت كنيد؟ به دست آوردن نتايج قابل توجه براي مشتريان مي تواند منجر به كسب و كارهاي جديد شود. اما تضميني نيست بنابراين، هدايت رشد بازاريابي ديجيتال خود، مبحث مهمي است. اداره يك آژانس ديجيتال ماركتينگ ديگر مانند گذشته نيست. اكنون، جستجوي صوتي، استفاده از تلفن همراه و هوش مصنوعي (AI) داريم. در واقع، 76 درصد از مردم فكر مي‌كنند كه بازاريابي آنلاين در دو سال گذشته بيشتر از پنجاه سال گذشته تحت تأثير قرار گرفته است. چگونه يك آژانس ديجيتال ماركتينگ را تبليغ كنيم؟ اگر آماده انطباق با اين تغييرات و ايجاد رشد گسترده براي آژانس خود، رشد نام تجاري خود، ايجاد ارتباطات سازنده، بستن قراردادهاي بيشتر و افزايش درآمد هستيد، مي توانيد از اين 17 نكته كه از كارشناسان اين صنعت است، براي رشد و توسعه استفاده كنيد: 1. تمركز بر يك بازار خاص تخصص كليد رشد آژانس بازاريابي ديجيتال شما در اين محيط رقابتي است. سعي نكنيد همه چيز را انجام دهيد يا هر نيازي را كه مشتري شما ارائه مي دهد برطرف كنيد. رشد آژانس بازاريابي ديجيتال شما متوقف مي شود زيرا شما شاخه هاي خود را بسيار گسترده مي كنيد. اگر يك مشتري بالقوه امروز وارد وب سايت شما شود، آژانس شما را، براي چه خدماتي خواهد شناخت؟ آيا شما يك آژانس بازاريابي كامل يا تخصصي هستيد؟ هر دو مدل كار مي كنند. اما شكست آژانس بازاريابي كامل بسيار سخت تر است حتي زماني كه شما در حال مديريت هر جنبه اي از بازاريابي ديجيتال هستيد. تخصص مي تواند قطعه گم شده در پازل موفقيت شما باشد. اين مي تواند در مورد خدمات شما يا حوزه بازاريابي ديجيتال شما باشد كه روي آن تمركز مي كنيد. در نظرسنجي Moz، بيش از 32 درصد از پاسخ دهندگان خود را به عنوان آژانس هاي "خدمات كامل" يا آژانس هاي "بازاريابي ديجيتال" معرفي كردند. از سوي ديگر، همين نظرسنجي نشان مي‌دهد كه آژانس‌هاي مؤثر و موفق هميشه بر يك تخصص متمركز هستند. آنها دوست ندارند با استراتژي هاي نيمه كاره به مشتريان خدمات ارائه دهند. اگر آنها براي ارائه يك سرويس شناخته شده هستند، مي توانيد مطمئن باشيد كه در آن بسيار خوب هستند. نگاه دقيقتري بيندازيم: Content Marketing Up بر توليد محتوا تمركز دارد بازاريابي Hanapin بر PPC تمركز دارد SingleGrain بر رشد استارت‌آپ تمركز دارد ShoeString Videos بر بازاريابي ويديويي تمركز دارد هدف نهايي آژانس شما اين است كه بر روي يك بازار خاص تمركز داشته باشيد، سپس همه چيز را براي خدمت به مشاغل در آن بازار راه اندازي كنيد. 2. حضور در فضاي مجازي خود را در فهرست هاي تخصصي آنلاين افزايش دهيد يكي از راهبردهايي كه ناديده گرفته مي شود اين است كه بايد تا جايي كه مي توانيد وارد فهرست هاي آنلاين شويد. بدون انجام هيچ كاري، مشتريان بالقوه بيشتري مي توانند شما را از دايركتوري هاي آنلاين پيدا كنند. مي تواند مقرون به صرفه از تبليغات باشد. چند مسير براي طي كردن وجود دارد. البته، شما مي توانيد براي شروع از دايركتوري هاي عمومي و گسترده اي مانند Google و Yelp استفاده كنيد. بهتر است روي دايركتوري هاي آنلاين خاص صنعت مانند دايركتوري هاي آژانس بازاريابي تمركز كنيد. به عنوان مثال، وقتي كاربري دنبال آژانس بازاريابي ديجيتال باشد به سايتي مراجعه مي كند كه ليستي از شركت ها معتبر اين حوزه را ارائه كرده باشد. در آنجا با توضيحاتي كه ارائه شده است در نهايت يكي از لينك ها را انتخاب مي كند. بنابراين اگر بتوانيد نام خود را در اين ليست ها بگنجانيد احتمال موفقيت شما به صورت فزاينده اي بالا خواهد رفت. 3. از جاذب هاي اختصاصي براي آژانس خود استفاده كنيد آژانس شما براي شروع سفر مشتري احتمالي به يك جاذب اصلي مانند كتاب الكترونيكي، كاتالوگ، الگوها، سربرگ، ابزارهاي مرتبط و غيره نياز دارد. از آنجايي كه اكثريت قريب به اتفاق كاربران سايت شما به مشتري تبديل نمي‌شوند مگر اينكه دليلي براي آن‌ها ارائه كنيد ، مهم است كه يك جذب كننده مشتري ايجاد كنيد و از آن به خوبي استفاده كنيد. از محتواي با ارزش با گيرايي بالا براي گرفتن اطلاعات تماس تجاري استفاده كنيد و سپس فرآيند توسعه را شروع كنيد تا زماني كه آنها آماده تعهد به آژانس شما شوند. WordStream از يك ابزار تجزيه و تحليل رايگان PPC به عنوان جاذب اصلي خود استفاده مي كند. آيا آژانس ديجيتال ماركتينگ شما از جذب كننده اختصاصي و تاثيرگزار استفاده مي كند ؟ كينگ كنگ، يك آژانس بازاريابي ديجيتال استراليايي از يك كتاب الكترونيكي براي جلب علاقه و پيگيري مشتريان بالقوه استفاده مي كند. مي‌توانيد استراتژي‌هاي توليد جاذب بيشتر براي آژانس‌هاي ديجيتال را جستجو كرده و مطالب جديدي را پيدا كنيد. 4. از مشتريان موفقي كه داشتيد براي توسعه رشد خود بهره ببريد آيا شما معمولا اين كار را انجام ميدهيد؟ مشتريان موفق شما معدن طلايي براي رشد آژانس بازاريابي ديجيتال شما هستند. خوب است كه در مورد نتايجي كه براي آنها ايجاد كرده ايد هيجان زده شويد، اما در اينجا متوقف نشويد.مطالعات موردي مشتري يكي از مفيدترين منابع در وب سايت آژانس شما است. تا آنجا كه ممكن است، يك صفحه اختصاصي براي نمايش تمام اين مطالعات موردي و توصيفات مشتري ايجاد كنيد.در نظرسنجي انجام شده توسط eMarketer، 62.6 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند كه مطالعات موردي ابزار قدرتمندي براي ايجاد راهكار جذب مشتري جديد هستند. OneIMS، يك آژانس بازاريابي ديجيتال، مطالعات موردي مشتري خود را در يك صفحه اختصاصي كه براي مشتريان و مشاغل جديد بهينه شده است، به صورت پروژه ارائه مي دهد.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۷:۱۵ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

يك وب سايت شخصي، فرصتي عالي براي نشان دادن شخصيت و مهارت هاي خود است. ما قصد داريم نگاهي به كارهايي كه بايد براي ايجاد يك وب سايت شخصي انجام دهيد كه به بهترين شكل نمايانگر شخصيت شما باشد و به شما در رسيدن به اهدافتان كمك كند بيندازيم. چگونه يك وب سايت شخصي بسازيم مرحله 1: بدانيد كه چرا مي خواهيد يك وب سايت شخصي ايجاد كنيد موضوع و هدف وب سايت شخصي خود را در نظر بگيريد. ممكن است بخواهيد فضايي براي وبلاگ در مورد سفرهاي خود يا جايي براي انتشار نوشته هاي خلاقانه خود داشته باشيد. يا ممكن است بخواهيد يك پلتفرم براي تبليغ كسب و كار رو به رشد خود در زمينه نانوايي، كانالي براي جذب مشتريان بيشتر به عنوان يك طراح وب آزاد، يا يك نمونه كار كپي رايتينگ كه به شما كمك كند يك كنسرت تمام وقت جديد داشته باشيد. صرف نظر از دلايلي كه براي ايجاد يك وب سايت شخصي داريد، مهم است كه در مورد علايق خود و نحوه ارائه آنها (و خودتان) به صورت آنلاين فكر كنيد. اگر هدف شما كسب و كار بيشتر است، وب‌ سايت شخصي شما مي‌تواند نقش مهمي در كمك به بازاريابي مهارت‌ها و استعدادهايتان و ايجاد شغلتان داشته باشد. به عنوان مثال، اين وب سايت شخصي براي فابيو فرماتا به وضوح مهارت هاي او را به عنوان يك فيلمساز و طراح ويديو به اشتراك مي گذارد. اين يك مثال عالي از اين است كه چگونه تمركز داشتن باعث ايجاد يك وب سايت شخصي قوي تر مي شود. هنگامي كه مي دانيد چه چيزي مي خواهيد در مورد خودتان ارتباط برقرار كنيد، سپس مي توانيد نوع وب سايتي را كه مي خواهيد بسازيد، اطلاع دهيد. اين مي تواند هر چيزي باشد، از يك صفحه اصلي ساده كه شامل يك بخش درباره من و اطلاعات تماس است، يا چيزي پيچيده تر مانند يك سايت تجارت الكترونيك كه در آن محصولاتي را كه ايجاد مي كنيد مي فروشيد. مرحله 2: مخاطبان خود را مشخص كنيد بيشتر وب سايت ها براي افرادي با علايق خاص طراحي شده اند. دانستن اينكه قصد داريد به چه كسي دسترسي پيدا كنيد به همان اندازه مهم است كه چرا در وهله اول يك وب سايت شخصي ايجاد مي كنيد. اين وب ‌سايت شخصي - كه در Webflow براي بازيكن حرفه‌اي فوتبال ليوسيا وايتوكايتته ساخته شده است - بر ويديوها، آمار و محتواي ديگري تمركز دارد كه براي طرفداران يا علاقه‌مندان عمومي او جذاب است. مانند ليوسيا، هنگام ساخت وب سايت خود، بپرسيد؛ داستاني كه دوست داريد در مورد خودتان بگوييد چيست؟ علايق مشتركي كه با مخاطب هدف خود به اشتراك مي گذاريد چيست؟ اگر وب سايت شما براي بازاريابي خودتان طراحي شده است، مشتريان بالقوه وقتي در صفحه شما قرار مي گيرند به دنبال چه مهارت هايي هستند؟ مخاطبان خود را مشخص كنيد و تصميم بگيريد كه چه اطلاعاتي بايد از سايت شما جمع آوري كنند. محتوايي كه مي‌نويسيد، تصاوير و تصاويري كه شامل مي‌شويد و نحوه سازماندهي وب ‌سايت همگي بايد طوري ساخته شوند كه براي مخاطب هدف شما جذاب باشد. مرحله 3: نوع وب سايت شخصي را كه مي خواهيد ايجاد كنيد انتخاب كنيد اكنون كه مي‌دانيد چه چيزي را مي‌خواهيد بيان كنيد و مخاطبان شما چه كساني هستند، بياييد به دسته‌بندي‌هاي اساسي كه وب ‌سايت‌هاي شخصي در آن قرار مي‌گيرند و اينكه كدام يك براي شما بهترين است، بپردازيم وب سايت تك صفحه اي يك وب سايت شخصي لزوماً كار بزرگي نيست. براي طرح ادعاي خود در اينترنت، يك صفحه اصلي اصلي ممكن است گزينه عالي باشد. اين وب‌سايت تك صفحه‌اي براي دي‌جي دانيلا مونرو كه در Webflow ساخته شده است، آهنگ‌هاي Soundcloud او و همچنين پيوندهايي را به حساب‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي فعال او از جمله اينستاگرام، فيس‌بوك و يوتيوب دارد. وب‌سايت‌هاي تك صفحه‌اي معمولاً از يك صفحه اصلي در بالاي صفحه با بخش‌هاي اضافي مانند «درباره من» و اطلاعات تماس تشكيل شده‌اند. اين نوع وب سايت ها عمدتاً اطلاعاتي هستند و به عملكرد پيچيده اي نياز ندارند. اگر يك حضور فعال در رسانه هاي اجتماعي داريد كه به عنوان مركز اصلي آنلاين شما عمل مي كند، يك وب سايت يك صفحه اي ممكن است تمام چيزي باشد كه براي وب سايت شخصي خود نياز داريد. وبلاگ ايجاد يك وبلاگ نسبتا ساده است و يك انتخاب عالي براي اولين وب سايت شخصي شما است. اين به بازديدكنندگان سايت شما اجازه مي دهد تا به وضوح ديدگاه منحصر به فرد شما، مهارت هاي شما را درك كنند و مهمتر از همه بتوانند به روشي شخصي تر با شما ارتباط برقرار كنند. براي شروع بايد از خود بپرسيد كه آيا از هنر و هنر نويسندگي لذت مي بريد؟ چشم انداز ارائه پست هاي وبلاگ منحصر به فرد، نوشتن آنها و به اشتراك گذاري آنها با مخاطبان بايد شما را هيجان زده كند. براي داشتن يك وبلاگ موفق، بايد يك آهنگ پست منظم را حفظ كنيد و به طور مداوم مخاطبان هدف آنها را درگير كنيد. وبلاگ delaide Perr يك مثال عالي است. اين نه تنها دوچرخه سواري را پوشش مي دهد، بلكه در مورد غلبه بر مشكلات زندگي مرتبط نيز صحبت مي كند - و آن را براي مخاطبان وسيع تري جذاب مي كند. وبلاگ نويسي يك فضاي اشباع شده است. اما بهترين وبلاگ نويسان نسبت به آنچه در مورد آن مي نويسند، صحت و عشق مشترك دارند. وبلاگي راه اندازي كنيد كه چه چيزي براي شما مهم است. نمونه كارها هدف از نمونه كارها، بازاريابي مهارت ها و استعدادهاي شما براي ديگران است. اگر در زمينه اي مانند عكاسي، طراحي، نويسندگي، يا كارهاي خلاقانه ديگر فعاليت مي كنيد، داشتن يك نمونه كار ضروري است. نمونه كار هاي شخصي شما به تخصص شما آگاهي مي بخشد، برند شخصي شما را ايجاد مي كند و به شما كمك مي كند تا مشتريان جديدي پيدا كنيد. با بخش درباره ما، خدمات، پروژه‌هاي ويژه، و راهي براي تماس. اين وب سايت براي طراح Glenn Catteeuw همه چيزهايي را دارد كه يك نمونه كار نياز دارد - همه از طريق يك طراحي مدرن و چشم نواز ارائه شده است. يك نمونه كار داراي عناصر بيشتري براي مديريت نسبت به يك وبلاگ ساده يا يك وب سايت يك صفحه است. اما حتي براي مبتديان طراح وب، راه هاي آساني براي ساختن آن وجود دارد. Webflow داراي تعدادي قالب نمونه كار است كه مي توانيد از آنها براي راه اندازي و اجراي نمونه كارها در مدت زمان كوتاهي استفاده كنيد مرحله 4: محتواي خود را آماده كنيد توصيه مي كنيم براي طراحي وب خود از رويكرد اول محتوا استفاده كنيد. به اين ترتيب، مي‌دانيد كه مي‌خواهيد چه چيزهايي را شامل شود و مي‌توانيد وب‌ سايت خود را طوري طراحي كنيد كه به آن محتوا پاسخ دهد. براي شروع نيازي به پيش نويس نهايي همه چيز نداريد، اما تهيه يك نسخه تقريبي به شما نمايش دقيق تري از ظاهر وب سايت شما پس از اتمام مي دهد. افتتحايه صفحه لندينگ پيج لندينگ پيج يا صفحه اصلي خود را به عنوان اولين برداشت خود در نظر بگيريد. براي شروع، يك تيتر قوي، چند نوشته همراه داشته باشيد كه بيانگر شخصيت شما باشد، و يك تصوير بصري قوي براي شروع خانه خود داشته باشيد. وب‌سايت شخصي زير براي بازيگر گايوس چارلز با متن بزرگ و تصاوير دراماتيك شروع مي‌شود كه بازديدكنندگان را جذب مي‌كند و آنها را به دانستن بيشتر مي‌كشاند درباره من شما مي خواهيد افراد را در مورد اينكه چه كسي هستيد و در مورد چه چيزي هستيد پر كنيد. اجازه دهيد بازديدكنندگان شما كمي با پيشينه شما آشنا شوند. اطلاعاتي در مورد خودتان بگنجانيد كه با اهداف بزرگتري كه داريد كار مي كند. اين «درباره من» از مجموعه كارنامه نويسنده و فيزيكدان كريس فري كار بسيار خوبي در برجسته كردن نقاط قوت كليدي او و تجربيات گذشته او انجام مي دهد. صفحه درباره من شما نبايد خيلي طولاني باشد. فقط اطلاعات مربوط به خود، مهارت هاي خود و هر چيز ديگري را كه دوست داريد بازديدكنندگان سايت در مورد شما بدانند به اشتراك بگذاريد عكس ها و ساير تصاوير تعادل خوبي بين تصاوير و متن وجود دارد. هيچ‌كس نمي‌خواهد از طريق بلوك‌هاي بي‌پايان نوشته نگاه كند، و همچنين نمي‌خواهد دسته‌اي از عكس‌ها را بدون هيچ زمينه‌اي ببيند از تصاويري استفاده كنيد كه به بيان داستان شما كمك مي كند و نسخه را تكميل مي كند. اگر مي‌خواهيد فراتر از آن برويد، يك طراح گرافيك را استخدام كنيد تا برخي از تصاوير سفارشي ايجاد كند يا حروفي را با دست طراحي كند تا كمي شخصيت به آن اضافه شود. پروژه هاي برجسته اگر قرار است وب سايت شخصي شما به عنوان نمونه كار يا رزومه عمل كند، بايد نمونه هايي از كارهاي گذشته شما را در بر گيرد. پروژه‌هايي را بيابيد كه بهترين ارتباط را با آنچه انجام مي‌دهيد نشان مي‌دهند و ماهيت مهارت‌ها و استعدادهاي شما را به تصوير مي‌كشند. توضيحات و توصيفات اين بيشتر براي يك نمونه كار يا يك وب سايت كسب و كار كوچك كه زاويه بازاريابي دارد كاربرد دارد. از همكاران و ديگراني كه براي آنها كار كرده ايد، نقل قول دريافت كنيد. اگر نمايه لينكدين داريد، مي‌توانيد توصيه‌هايي را كه در آنجا جمع‌آوري كرده‌ايد به عنوان نقطه شروع وارد كنيد. از سرزنش كردن افرادي كه با آنها كار كرده‌ايد خجالت نكشيد و ممكن است در مورد حرفه‌اي بودن شما چيزهاي خوبي براي گفتن داشته باشند. پست هاي وبلاگ بنويسيد اگر مي‌خواهيد يك وبلاگ را به عنوان بخشي از وب‌سايت شخصي خود بگنجانيد، بهتر است قبل از راه‌اندازي آن، چند مقاله را رديف كنيد. پست كردن به طور منظم باعث مي شود مردم بخواهند برگردند و چيزهاي جديد را ببينند. استفاده از سيستم مديريت محتوا (CMS) ارسال به روز رساني و ويرايش را آسان مي كند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۰:۰۸ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

اصطلاحات )UXتجربه كاربر) و UI (رابط كاربري) اغلب به جاي يكديگر استفاده مي شوند. آنها به قدري با هم مرتبط هستند كه درك كردن تفاوتي كه بين آنها وجود دارد بسيار دشوار است. بنابراين قبل از ادامه، اجازه دهيد آنها را تعريف كنيم. UX تجربه كلي استفاده از يك وب سايت يا سرويس است UI چيزي است كه كاربر براي انجام كاري روي آن كليك مي كند يا ضربه مي زند در حقيقت اين UX است كه كاربران را در وب سايت شما نگه مي دارد، بنابراين اين يك اصل اساسي است. رابط كاربري يا UI عامل مهمي در نحوه دستيابي به آن است. وقتي به اين فكر مي‌كنيد كه چگونه وب ‌سايت يا خدمات خود را بهتر كنيد، اين احتمال وجود دارد كه هر كاري را كه مي‌خواهيد انجام دهيد در UX يا UI قرار مي‌گيرد. شما رقيباني داريد و امن ترين راه اين است كه فرض كنيد رقباي شما هر كاري را كه شما مي‌توانيد انجام دهيد انجام مي‌دهند، اما اينگونه نيست. بنابراين اجازه دهيد برخي از نكات كليدي UX و UI را بررسي كنيم تا به شما در درك اصول بهبود وب سايت خود كمك كنيم. نحوه بهبود UX وب سايت همانطور كه گفته شد، UX تجربه كلي است كه كاربران از يك سايت تشكيل مي دهند. در تمام شكل هاي تعامل، انسان ها از "واكنش جهت يابي" استفاده مي كنند. اين چيزي است كه توسط روانشناسان عصب شناسي يوجين سوكولوف و اولگا وينوگرادوا مورد بررسي قرار گرفته است، اين چيزي است كه ما را قادر مي سازد تا درباره چيزهايي كه نمي فهميم قضاوت فوري داشته باشيم. در مواجه با وب سايت هاي جديد نيز همان واكنش است مانند واكنش‌هاي فوري ما را در مواجهه با افراد جديد و موقعيت‌هاي جديد بروز مي دهيم. بنابراين بايد بدانيد كه اگر استفاده از وب سايت شما سخت باشد، مردم قطعا از وب سايت شما خارج مي شوند، نه تنها در چند ثانيه، بلكه به طور بالقوه در چند ميلي ثانيه. بياييد نگاهي به برخي از مشكلات بالقوه و نحوه برخورد با آنها بيندازيم. 1- IP موقعيت جغرافيايي خدمات مكان يابي IP مي تواند قابليت هاي حياتي را به ويژه براي فروشگاه هاي آنلاين و خدمات بانكي فعال كند. آنها براي شناسايي موقعيت مكاني كاربر با استفاده از جستجوي IP استفاده مي شوند. شناسايي چنين تلاش هايي براي جعل موقعيت جغرافيايي براي بسياري از مشاغل حياتي است. ممكن است وسوسه انگيز باشد كه موقعيت جغرافيايي را در حالت خودكار رها كنيد تا موقعيت جغرافيايي كاربر را به طور خودكار در زمان واقعي انتخاب كند. در حقيقت، به نظر مي رسد اين بهترين راه حل باشد زيرا نيازي به تعامل با كاربر ندارد (به طور كلي نداشتن پاپ آپ يا همان پنجره بازشو براي انتخاب زبان يك مزيت محسوب مي شود). اما مشكلاتي وجود دارد. يكي از موارد مهم اين است كه يك كاربر ممكن است نيازهايي داشته باشد كه بايد آنها را برطرف كند. شايد لازم باشد براي دوستي كه در بازار شما زندگي مي كند هديه اي بخرند. بنابراين به مثال زير نگاه كنيد تا ببينيد هنگام استفاده از موقعيت جغرافيايي خودكار چه اتفاقي مي‌افتد: اگر چيزي بدتر از ارائه يك تجربه بد وجود داشته باشد، آن اين است كه اصلاً تجربه اي ارائه نمي دهد. اگر كسي نياز به ارزيابي پيشنهاد شغلي داشته باشد، شروع به تحقيق در مورد مدارس، داروخانه ها و موارد مشابه مي كند. اگر شخصي نياز به خريد هديه براي دوستي داشته باشد، تشخيص خودكار شما او را فراموش مي كند و آن ها را مجبور مي كند به سراغ يكي از رقباي شما برود. همچنين فراموش نكنيد كه هر سايتي كه بخواهد استانداردهاي روز را برآورده كند، نمي‌تواند از موقعيت مكاني خودكار استفاده كند. در عوض، به كاربر اجازه دهيد كشور خود را به صورت دستي انتخاب كند. مردم فرصت هاي سرگرمي كافي دارند، بنابراين آنها به احتمالاً زياد براي سرگرمي در وب سايت شما نمي مانند. سپس، آنها مي توانند آن هديه را براي يك دوست خود پيدا كنند. يك مشتري خوشحال يك مشتري خوشحال است، پس موقعيت مكاني آنها اصلا مهم نيست. جلوگيري از كلاهبرداري ها كلاهبرداري يك مشكل جدي براي هر كسب و كاري است، به ويژه فروشگاه هاي آنلاين كه مسئوليت مالي در مورد بازپرداخت وجه احتمالاً بر عهده فروشگاه است. بنابراين مهم است كه اقدامات منطقي براي جلوگيري از كلاهبرداري انجام شود. كسي كه آدرس اعلام شده او در يك قاره است بعيد است كه يك آدرس IP در قاره ديگر داشته باشد. يك API مكان جغرافيايي IP مي تواند با منبع داده هاي مكان كمك كند تا اطمينان حاصل شود كه اين دو مطابقت دارند. اگر اين كار را نكنند، اين مي تواند نشان دهنده كلاهبرداري باشد. در حالي كه داده‌هاي موقعيت جغرافيايي IP مي‌توانند به جلوگيري از كلاهبرداري كمك كنند، تهيه محصول يا خدماتي كه قادر به شناسايي تلاش‌ها براي دور زدن موقعيت جغرافيايي باشد، مهم است. اين را مي توان از طريق استفاده از اين نام مجاز نمي باشد، پراكسي يا ناشناس كننده ها انجام داد. بنابراين با پياده سازي موقعيت جغرافيايي، مي توانيد احتمال جلوگيري از كلاهبرداري را افزايش دهيد كه اين يك برد براي شما و مشتريانتان است.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۱۱:۰۰ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

اگر بخواهيد تمام ايده هاي طراحي وب را از خودتان ارائه دهيد قطعا با شكست روبرو خواهيد شد. دلايل زيادي براي آن وجود دارد. كار تكراري، كار بيش از حد و موارد ديگر. براي يافتن ايده هاي جديد، به رويكردهاي جديد نياز داريد. كشف كنيد كه كجا و چگونه ايده هاي جديد طراحي وب را پيدا كنيد. دلايل زيادي وجود دارد كه چرا شما ممكن است در يك پروژه گير كرده باشيد. شايد مشتري اخير شما در مورد آنچه كه مي‌خواهد نتواند با شما به صورت فني صحبت كند. و در نهايت شما نمي‌دانيد از كجا شروع كنيد. يا، شايد پس از مدت طولاني كار بي وقفه، احساس خستگي و منبعي براي الهام پيدا نكنيد. گاها وب‌ سايت‌هايي را براي همان نوع از مشتريان طراحي كرده‌ايد و فرصتي براي تمرين خلاقيت خودتان نداريد. دليل هر چه كه باشد، زماني كه وظيفه شما خلاق بودن است، احساس گير افتادن بسيار رايج مي شود. اما، تا زماني كه فرآيندي براي كمك به ايجاد ايده‌هاي طراحي وب جديد داريد، مي‌توانيد موانع پيش روي خود را از بين ببريد. در اين مقاله، ما قصد داريم به 10 كاري كه مي‌توانيد براي تقويت خلاقيت خود انجام دهيد، همراه با منابعي كه مي‌توانيد براي دفعه بعد كه به آن نياز داشتيد، هدف گذاري كنيد، بررسي كنيم.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۳:۲۰ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

COBOL مخفف Common Business Oriented Language است. COBOL يكي از زبان هاي شي گرا مي باشد. كامپايلر يك برنامه كامپيوتري است كه ساير برنامه هاي كامپيوتري نوشته شده به زبان سطح بالا را مي گيرد و آنها را به زبان ماشين، كه كامپيوتر مي تواند آن را درك كند، تبديل مي كند. COBOL داده ها را از يك فايل يا پايگاه داده دريافت مي نمايد، پردازش خواسته شده را انجام مي دهد و در نهايت خروجي توليد مي كند. در رابطه با توضيحات فوق، فرض مي‌كنيم كه كامپايلرها از يك زبان برنامه‌نويسي سطح بالا، مانند COBOL، براي ايجاد يك برنامه اجرايي براي استفاده در برنامه‌هاي ميزباني مركزي، شايد براي اجراي كارهاي پردازش خوشه اي يا تراكنش در مقياس بزرگ، كدها را دريافت كرده و به زبان ماشين ترجمه و تبديل مي‌كنند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۱۱:۳۶ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی