طراحي سايت
طراحي سايت

طراحي سايت

بازاريابي وابسته راهي عالي براي كسب درآمد از ترافيك وب و كسب درآمد اضافي است. اين يك جريان درآمد همه كاره است كه مي توانيد بدون توجه به صنعت يا جايگاه شما از آن استفاده كنيد. در اين راهنماي جامع براي بازاريابي وابسته، ما دقيقاً به شما نشان مي دهيم كه چگونه بازاريابي وابسته را شروع كنيد، تجارت بازاريابي وابسته خود را توسعه دهيد، و نكاتي را براي ارتقاء كسب و كار بازاريابي وابسته به سطح بعدي به اشتراك بگذاريد. احتمالاً شنيده‌ايد كه افرادي با گفتن جمله‌اي مانند «در حالي كه خواب هستيد پول درآوريد»، بازاريابي وابسته را تبليغ مي‌كنند. اگرچه اين يك امكان متمايز است، اما مفهوم به اين معني نيست كه خود تشكيلات بازاريابي هم قرار است شب با ما بخوابد و غير فعال باشد، اين داستان به اين معني است كه ما خودمان به استراحت مي رويم نه كارمان. بازاريابي وابسته يا مداوم يكي از بهترين راه‌ها براي ايجاد درآمد غيرفعال (يا تقريباً غيرفعال) آنلاين است، اما اگر به درستي آن را دنبال نكنيد، اين اتفاق نمي‌افتد. خوشبختانه، اين راهنماي بازاريابي شامل همه چيزهايي است كه براي استفاده از بازاريابي وابسته نياز داريد تا بتوانيد صبح با حساب بانكي بزرگ‌تري از خواب بيدار شويد. بازاريابي وابسته چيست؟ بازاريابي وابسته فرآيند تبليغ و فروش محصولات يا خدمات يك شركت ديگر به ازاي پورسانت است. اين مفهوم به اندازه كافي ساده است، اما خود اين فرآيند مي تواند قطعات متحرك زيادي را شامل شود. با اين حال، اين نوع بازاريابي در هسته آن به سادگي به اين معني است كه شما چيزهاي ديگران را مي فروشيد و براي آن درآمد كسب مي كنيد. بازاريابي وابسته چگونه كار مي كند؟ قبلاً اشاره كرديم كه بازاريابي وابسته يك مفهوم ساده است، اما چند شاخص مهم براي درك آن وجود دارد. در بازاريابي وابسته، فروشنده اي وجود دارد كه يك برنامه وابسته ايجاد مي كند و يك پيوند منحصر به فرد را در اختيار بازاريابان قرار مي دهد، سپس شركت هاي وابسته براي تبليغ محصولات فروشنده از آن استفاده مي كنند. پيوندها براي هر يك از بازارياب هاي وابسته منحصر به فرد هستند، بنابراين به راحتي مي توان رديابي كرد كه چه كسي فروش را انجام داده است. هنگامي كه شخصي روي پيوند وابسته كليك مي كند، يك كوكي در مرورگر او ذخيره مي شود. كوكي به فروشنده اجازه مي‌دهد بفهمد چه كسي محصول را فروخته است و به شركت وابسته اجازه مي‌دهد حتي اگر شخصي كه روي پيوند كليك مي‌كند تصميم بگيرد كه فوراً خريد نكند. كوكي ها تاريخ انقضا دارند، بنابراين براي دريافت اعتبار براي فروش، مصرف كننده بايد قبل از منقضي شدن كوكي اقدام به خريد كند. به عنوان مثال، فرض كنيد روي پيوند وابسته اي كه يك كوكي 30 روزه دارد، كليك كرده ايد، اما تصميم گرفته ايد كه محصول را خريداري نكنيد. چند روز بعد، به عقب برمي‌گرديد و در نهايت يك خريد را تكميل مي‌كنيد. بازارياب وابسته براي خريد شما اعتبار دريافت مي كند زيرا اين اتفاق در بازه 30 روزه ذخيره كوكي رخ داده است.

ادامه مطلب:

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۱:۱۹ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی