طراحي سايت
طراحي سايت

طراحي سايتطراحي سايت

چه قصد داريد آگاهي از برند خود را افزايش دهيد يا تعداد فروش خود را افزايش دهيد، رسيدن به اهداف خود بدون داشتن يك طراحي سايت كاملاً سنجيده ممكن است دشوار باشد. مخاطب شما چيزي كمتر از طراحي سايتي كه تمام اطلاعات مورد نياز براي تصميم گيري خريد درست را دارد، انتظار ندارد. همانطور كه گفته شد، نحوه استفاده مردم از طراحي سايت ها براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد محصولاتي كه مي خواهند بخرند دائما در حال تغيير است. طراحي سايتي كه امسال كار مي كند ممكن است در سال آينده كارايي نداشته باشد، بنابراين مهم است كه از روندهاي مهم طراحي سايت پيروي كنيد كه مي تواند به برند شما كمك كند مرتبط بماند و نتايجي را كه مي خواهيد ايجاد كند. بياييد به چند ايده براي بهبود ظاهر و عملكرد طراحي سايت كسب و كار خود نگاهي بيندازيم: 1. تركيب تصاوير با گرافيك در طراحي سايت شما هرگز نمي توانيد با عكس هاي با كيفيت بالا اشتباه كنيد تا بازديدكنندگان طراحي سايت را جذب كنيد. امروزه از گرافيك براي تكميل تصاوير استفاده مي شود و زيبايي شناسي بسيار رسا و پويا ايجاد مي كند. براي اينكه اين كار عملي شود، بايد گرافيك ها و عكس هاي مناسبي را انتخاب كنيد كه با شخصيت برند شما همخواني داشته باشد. استفاده از بهترين ابزار طراحي سايت در اين مرحله به شما كمك مي كند. به عنوان مثال، اگر صاحب يك فروشگاه آنلاين هستيد كه ظروف پخت و پز مي فروشد، مي توانيد از تصاوير كيك ها و كيك ها استفاده كنيد كه با تصاوير پويا همپوشاني دارند. اين طراحي سايت زيبايي را ايجاد مي كند كه مطمئناً مشتريان بالقوه را جذب مي كند. 2. احساس مينيماليستي در طراحي سايت اگرچه مينيماليسم چيز جديدي نيست، اما جذابيت خود را در بين برندهايي حفظ مي كند كه زيبايي شناسي پيچيده و لوكسي دارند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۷:۰۳ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

چرا به يك طراحي وب سايت نياز دارم، درحالي كه من يك صفحه اينستاگرام دارم؟ بسياري از صاحبان مشاغل كوچك اين سوال را در ذهن دارند. هر كسي كه در بازاريابي ديجيتال، رسانه هاي اجتماعي يا طراحي وب سايت بوده است، بارها با اين سوال مواجه مي شود. و اساساً دليل استفاده از اصطلاح "كسب و كار كوچك" به اين دليل است كه در گذار به يك شركت سودآور و بزرگ، اعتبار اجتماعي نقشي حياتي ايفا مي كند و داشتن يك طراحي وب سايت يكي از منابع حياتي اعتبار اجتماعي است. چيزهاي ديگري نيز وجود دارد كه با يك طراحي وب سايت خوب همراه است. بنابراين، اگر علاقه مند به جذب ترافيك و فروش بيشتر از سوي مخاطبان هدف خود هستيد، تا انتهاي اين ليست بمانيد. براي بقيه شما! لطفاً در سال آينده بازگرديد، وقتي ديديد دوستانتان با كمك طراحي وب ‌سايت كسب ‌وكارشان ثروت خود را تبديل مي‌كنند. چرا به يك طراحي وب سايت نياز داريد؟ پاسخ ساده اين است كه طراحي وب سايت ها مي توانند به شما در ايجاد كسب و كار، فروش، سرنخ و همچنين افزايش ارزش برند شما كمك كنند. از نظر افزايش اعتبار در مقابل مشتريان كمك مي كند و به كسب و كارها كمك مي كند تا خدمات خود را به مخاطبان هدف نشان دهند. كسب‌ وكار شما مي‌تواند براي تمام روز ساعت 6 بعدازظهر تعطيل شود و كسي تماس‌ها را براي پاسخگويي به چيزهايي درباره كسب‌ وكار شما انتخاب نكند. با اين حال، طراحي وب سايت شما 24 ساعته و 365 روز در سال فعال خواهد بود و كسب و كار شما را تبليغ مي كند و خدمات شما را به مشتريان بالقوه شما معرفي مي كند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۱۹:۵۸ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

وقتي صحبت از عملكرد طراحي سايت و رشد طراحي سايت به ميان مي آيد سرعت طراحي سايت نقش حياتي ايفا مي كند. اين معيارهاي مختلف از جمله سئو و نرخ تبديل را تحت تاثير قرار مي دهد. در دنياي امروزي كه گوگل به وضوح بيان كرده است كه زمان بارگذاري طراحي سايت بر نتايج جستجو تأثير مي گذارد، همه افراد از بالاي چرخه (توسعه دهندگان طراحي سايت) گرفته تا بازارياب ديجيتال روي اين معيار تمركز زيادي دارند. داشتن يك طراحي سايت كند اين روزها براي بسياري از مردم يك كابوس است. زمان بارگذاري زياد به اين معني است كه اساساً شما 50 درصد از مشتريان خود را از دست مي دهيد. از اين گذشته، هيچ كس دوست ندارد طراحي سايتي را كه كند است مرور كند. ميزباني طراحي سايت كند طراحي سايت ها نيز به دليل مشكلات سرور به كندي بارگذاري مي شوند. مي‌دانيد، سرور مانند يك ژنراتور است، قبل از اينكه كسي روي طراحي ‌سايت كليك كند، مي‌خوابد و سپس مانند يك ماشين با كليدي كه در التهاب وارد شده است، شروع به بارگيري مي‌كند. چگونه اين اتفاق مي افتد اين است كه مرورگر شما به سرور شما اطلاع مي دهد كه بايد داده هاي طراحي سايت را براي بارگذاري طراحي سايت ارسال كند. اگر سرور چالشي داشته باشد، بيشتر از حد متوسط طول مي كشد. برخي از دلايل داشتن يك سرور كند در طراحي سايت هستند. شما در طراحي سايت يك سرور رايگان داريد شما در طراحي سايت از يك سرويس بد با پشتيباني ضعيف استفاده مي كنيد شما در طراحي سايت ترافيك بالايي داريد و زمان آن رسيده كه سرور خود را به روز كنيد

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۷:۵۷ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

بسياري از ما به صورت روزانه در اينترنت مرور مي كنيم. ما از طراحي وب سايت براي مشاوره گرفتن، كسب دانش، ارتباط با مردم، معاشرت، فروش يا خريد كالا يا خدمات، سرگرمي و مواردي از اين قبيل استفاده مي كنيم. امكانات در طراحي وب سايت بي پايان است. آيا مي دانيد اكثر وب سايت هاي محبوب طراحي وب سايت سفارشي دارند؟ هر زمان كه به دنبال نوعي اطلاعات هستيم، از طراحي وب سايت ها بازديد مي كنيم. برخي از نمونه‌هاي طراحي وب سايت‌ ها عبارتند از: گوگل، ياهو، آمازون، ويكي‌پديا و غيره. طراحي وب سايت هاي ذكر شده در بالا كاملاً جريان اصلي هستند و همه آنها هدف مشخصي را دنبال مي كنند. آيا تا به حال فكر كرده ايد كه اين طراحي وب سايت ها چگونه ساخته شده اند؟ توسعه وب سايت چيست؟ فرآيند يك طراحي وب سايت و انتشار در طراحي وب سايت به عنوان توسعه وب سايت شناخته مي شود. براي افرادي كه تازه وارد فناوري مي شوند، ايده يك طراحي وب سايت مي تواند بسيار ترسناك باشد. اين فرآيند مي تواند پيچيده باشد. با اين حال، متخصصاني وجود دارند كه مي توانند يك طراحي وب سايت براي شما ايجاد كنند. آنها به عنوان توسعه دهندگان وب شناخته مي شوند. طراحي وب سايت يكي از اجزاي توسعه وب سايت است. اين به طراحي وب سايت به عنوان يك كل اشاره دارد. وقتي از يك وب سايت بازديد مي كنيد، محتوايي كه مي بينيد به عنوان بخشي از طراحي وب سايت انجام مي شود. طراحي وب سايت سفارشي مي تواند بسيار سودمند باشد، زيرا يك برند منحصر به فرد به جا مي گذارد.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۶:۵۹ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

بسياري از ما به صورت روزانه در اينترنت مرور مي كنيم. ما از طراحي وب سايت براي مشاوره گرفتن، كسب دانش، ارتباط با مردم، معاشرت، فروش يا خريد كالا يا خدمات، سرگرمي و مواردي از اين قبيل استفاده مي كنيم. امكانات در طراحي وب سايت بي پايان است. آيا مي دانيد اكثر وب سايت هاي محبوب طراحي وب سايت سفارشي دارند؟ هر زمان كه به دنبال نوعي اطلاعات هستيم، از طراحي وب سايت ها بازديد مي كنيم. برخي از نمونه‌هاي طراحي وب سايت‌ ها عبارتند از: گوگل، ياهو، آمازون، ويكي‌پديا و غيره. طراحي وب سايت هاي ذكر شده در بالا كاملاً جريان اصلي هستند و همه آنها هدف مشخصي را دنبال مي كنند. آيا تا به حال فكر كرده ايد كه اين طراحي وب سايت ها چگونه ساخته شده اند؟ توسعه وب سايت چيست؟ فرآيند يك طراحي وب سايت و انتشار در طراحي وب سايت به عنوان توسعه وب سايت شناخته مي شود. براي افرادي كه تازه وارد فناوري مي شوند، ايده يك طراحي وب سايت مي تواند بسيار ترسناك باشد. اين فرآيند مي تواند پيچيده باشد. با اين حال، متخصصاني وجود دارند كه مي توانند يك طراحي وب سايت براي شما ايجاد كنند. آنها به عنوان توسعه دهندگان وب شناخته مي شوند. طراحي وب سايت يكي از اجزاي توسعه وب سايت است. اين به طراحي وب سايت به عنوان يك كل اشاره دارد. وقتي از يك وب سايت بازديد مي كنيد، محتوايي كه مي بينيد به عنوان بخشي از طراحي وب سايت انجام مي شود. طراحي وب سايت سفارشي مي تواند بسيار سودمند باشد، زيرا يك برند منحصر به فرد به جا مي گذارد.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۵۵:۳۲ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

الگوهاي تركيب طراحي سايت به طور مداوم در حال تغيير هستند. به طور همزمان، برخي از سبك هاي اصلي وجود دارند كه ناپديد نمي شوند - مانند اعتدال فراگير و ترسيم سطح واضحي كه براي مدتي طولاني شاهد آن بوده ايم. 1. حالت تاريك در طراحي سايت حالت تاريك در طراحي سايت، كه در آن نقطه يك الگوي اصلي در سال 2020 به دليل صفحه نمايش هاي OLED بود، يك سال بعد به طور قابل توجهي مشهورتر خواهد شد. در حال حاضر ساده، زيبا و شيك به نظر مي رسد. تلگرام، اينستاگرام، توييتر، فيسبوك و اپل تنها چند نمونه از برندهاي بزرگي هستند كه موضوعات انتخابي را در پايه خود ارائه مي دهند. اگر به راه حل هاي طراحي سايت بيشتري علاقه داريد، مجموعه مدل هاي آيفون را بررسي كنيد. 2. لمس انسان در طراحي سايت عناصر طراحي دست‌كش احساسات و انسانيت را به طراحي سايت‌ ها مي‌آورند، چيزي كه كاربراني كه از فناوري خسته شده‌اند هوس مي‌كنند. در واقع، اين روند سركش تقريباً برعكس پيكسل كامل است، بنابراين لبه هاي ناهموار و اشكال آشكار خود را به رخ بكشيد تا نشان دهيد كه برند شما چقدر انساني و واقعي است. 3. عناصر سه بعدي همه جانبه در طراحي سايت گرافيك حجمي هميشه مردم را مجذوب خود كرده است. اين روندي است كه تنها توسط فناوري و هزينه متوقف شده است. تا زماني كه واقعيت مجازي فراگيرتر و مقرون به صرفه تر شود، تصاوير سه بعدي بيش از حد واقع گرايانه، كه اغلب كل صفحه را در بر مي گيرد، بهترين راه براي ايجاد يك تجربه همه جانبه در طراحي سايت شما است. به لطف پيشرفت در فناوري طراحي سايت و اصلاح مداوم بازي هاي خود، طراحان سايت به طور فزاينده اي از عناصر سه بعدي استفاده مي كنند زيرا فناوري هاي VR/AR شتاب مي گيرند و زيبايي و تأثيرگذاري را به عناصر سه بعدي در طراحي سايت مي بخشند. 4. سايه ها، لايه ها و اجزاي در حال حركت در طراحي سايت سايه هاي ظريف و اجزاي متحرك تأثيري شبه سه بعدي ايجاد مي كنند و پلان ها را لايه لايه تر و جذاب تر مي كنند. اين الگو انتظار ايجاد عمق را دارد. با تصوير كار مي‌كند، در عين حال با متن و عكس‌ها كار مي‌كند و به پلان احساس زيبايي مي‌دهد، گويي كه اجزا روي هم قرار گرفته‌اند. 5. تركيب عكاسي با گرافيك در طراحي سايت استفاده از عكس هاي واقعي كه با تصاوير يا گرافيك تركيب شده اند، واقعاً روح برند را به تصوير مي كشد. سبك اين تصاوير مي‌تواند بر نحوه تفسير افراد از عكس تأثير بگذارد – چرخش‌هاي كارتوني براي چيزهاي بازيگوش‌تر و چرخش‌هاي هندسي براي چيزهاي پيچيده‌تر بهتر استفاده مي‌شوند. عكس‌هاي باكيفيت در حال حاضر به تنهايي عالي به نظر مي‌رسند، اما افزودن گرافيك‌هاي جالب واقعاً استعداد خلاقانه شما را نشان مي‌دهد.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۸:۵۰ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

طراحي وب سايت و طراحي سايت به مجموعه مهارت خاصي از طراح هاي وب سايت نياز دارد. همچنين بايد مطمئن شويد كه ابزار مناسبي داريد تا بتوانيد آخرين روند طراحي سايت را براي سال 2021 و سال هاي آينده براي طراحي سايت پياده سازي كنيد. در اين مقاله، به طور خلاصه به مهارت‌ها و ابزارهاي مورد نياز براي تبديل شدن به يك طراحي ‌سايت مورد نياز كه براي پروژه‌هاي خود دستمزد گزافي مي‌گيرند، خواهيم پرداخت! چه مهارت هايي براي طراحي سايت مدرن نياز دارم؟ طراحي سايت مدرن به معناي دانستن نحوه كار با طرح هاي كامپوزيت مبتني بر لايه براي استفاده از تأثير انيميشن اختلاف نظر، دانش اسكئومورفيسم و نومورفيسم براي جلوتر ماندن از منحني است، درك عميق و آشنايي با طرح هاي رنگي كاهش فشار چشم، و تمامي مهارت هاي زير: آشنايي با روندهاي نوظهور و محبوب طراحي سايت آشنايي با بهترين روش هاي طراحي سايت و نمونه سازي چشم براي جزئيات در طراحي سايت قدرداني از طرح هاي رنگي مدرن، رنگ سال پنتون و غيره در طراحي سايت تجربه كار در پروژه هاي كوچك و بزرگ در طراحي سايت آشنايي با مفاهيم تفكر طراحي سايت اگر اين مهارت هاي لازم را داريد، مي توانيد نسبت به همسالان خود حقوق بالايي دريافت كنيد. همچنين به آگاه بودن از اخبار كمك مي كند تا در مورد روش هاي جديد براي بهبود تجربه كاربر با طراحي سايت خود بياموزيد. طراحي سايت براي استارتاپ ها طراحي سايت،از كجا شروع كنيم؟ طراحي سايت چيست و چرا به آن احتياج داريم براي طراحي سايت كارآمد به چه ابزارهايي نياز دارم؟ علاوه بر اين، شما به ابزارهاي مناسبي در طراحي سايت نياز داريد كه اين قابليت ها را براي طراحي سايت و نمونه سازي وب سايت خود حتي قبل از اينكه به مرحله توسعه برود، ارائه دهد. به ياد داشته باشيد: به عنوان يك طراح UI و UX، بايد بدانيد كه چگونه نمونه هاي اوليه تعاملي در طراحي سايت ايجاد كنيد كه شبيه به زندگي هستند، و بايد با ابزارها و مهارت هاي مورد نياز براي طراحي سايت كارآمد آشنا باشيد. بهترين ابزارها معمولاً برنامه هاي SaaS مبتني بر ابر هستند تا بتوانيد از هر جايي كار كنيد. اينكه آيا اعضاي تيم طراحي سايت شما از راه دور از خانه در نقاط مختلف شهر يا در سراسر جهان كار مي كنند، يك نكته مهم است. با اين حال، همانطور كه خواهيد ديد، برخي از گزينه هاي دسكتاپ بسيار همكاري نيز وجود دارد. در اينجا برخي از بهترين ابزارها براي انبار نرم افزار طراحي سايت شما آورده شده است:

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۱:۵۴ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

فناوري به سرعت در حال رشد و تغيير بوده است. ما شاهد نوآوري هايي هستيم كه قبلا غيرقابل تصور بودند. يكي از اين نوآوري‌ها براي بسياري از افراد، متاورس است - يك محيط مجازي منحصربه‌فرد و همه‌جانبه كه به سرعت اينترنت را اشغال مي‌كند. شايد اولين بار آن را در فيلم هاي علمي تخيلي مانند Ready Player One يا سريال The Matrix ديده باشيد، اما اكنون چيزي فراتر از داستان است. با افزايش مداوم واقعيت مجازي (VR) و واقعيت افزوده (AR)، متاورژن ها در حال نفوذ به اينترنت هستند. تخمين زده مي شود كه تقريباً 85 ميليون كاربر در سال 2021 حداقل يك بار در ماه AR يا VR را تجربه كرده اند. در حالي كه Metaverse دقيقاً آن چيزي نيست كه فيلم هاي علمي تخيلي آن را به تصوير كشيده اند، اما همچنان به توليد ارزش غيرقابل تصور به عنوان يك پلت فرم محاسباتي جديد ادامه مي دهد. در نگاه اول به نظر مي‌رسد رسانه‌هاي خبري سطح بالا، همه كاره باشند. فوربس حتي ستوني را با كتي هاكل، آينده‌پژوه مشهور فناوري و استراتژيست متاورس آغاز كرد. علاوه بر اين، يك صندوق حمايتي از ايده هاي حوزه متاورس به نام Metaverse Investment Fund Metaverse ATF (NYSE: META) تاسيس شده است. همه اينها نشان دهنده اهميت روزافزون متاورژن ها در حال حاضر مي باشد. به نظر مي رسد كاربران زيادي نيز در حال گرفتن اطلاعات در متاورس هستند. كلمه كليديmetaverse 677000 بار در گوگل جستجو شده است. در همين حال، هشتگ #metaverse با بيش از 60000 پست در پلت فرم رسانه هاي اجتماعي و به طور گسترده در اينستاگرام استفاده شده است و بيش از 500 بار در ساعت در توييتر، توييت مي شود. وقتي صحبت از رسانه هاي اجتماعي، روابط عمومي و بازاريابي ديجيتال مي شود، چه پيامدهايي دارد؟ در اينجا، ما يك سير عميق در اين جهان مجازي انجام مي دهيم. سيري عميق در بازاريابي متاورس: درك متاورس بازاريابي در متاورس ساير نمونه هاي متاورس منحصر به فرد آينده Metaverses چالش ها در متاورس درك متاورس امروزه متاورس شامل يك فضاي مجازي مشترك است كه در آن كاربران با آواتارهاي مجازي نمايش داده مي شوند. اين جهان هاي مجازي بر اساس تصميمات و تعاملات كاربران در فضا به تكامل و رشد خود ادامه مي دهند. به همين منظور، جهان واقعي را منعكس مي‌كند كه «پاياني» ندارد. اين فقط جهاني است كه با ورود كاربران بيشتر و بيشتر به گسترش خود ادامه مي دهد. متاورس فقط يك محيط مجازي ساده نيست كه در آن طراحي ها به طور متمركز برنامه ريزي شده باشند. يا فقط يك بازي ساده منحصراً براي لذت بردن كودكان. همچنين اين يك برنامه ساده نيست كه بتوانيد آن را از اپ استور دانلود كرده و در زمان راحتي خود "بازي" كنيد. متاورس ها جهان هاي مجازي هستند كه واقعيت و دنياي مجازي را ادغام مي كنند. ممكن است هنوز براي درك كامل متاورس با چالش روبرو باشيد. اما با ما همراه باشيد تا با توضيح مختصري از اصطلاحات، دركي كامل تر پيدا كنيم. هميشه فعال: متاورس ها وقتي آنها را ترك مي كنيد مكث نمي كنند و به پايان نمي رسند. آنها به طور نامحدود ادامه مي دهند. در زمان واقعي وجود دارد: متاورس داراي يك جدول زماني است كه با زمان‌بندي دنياي واقعي هماهنگ است. كاربران محدوده منحصر به فردي دارند: بازيكنان متاورس مي توانند همزمان فعاليت هاي جداگانه اي انجام دهند. در حالي كه چند نفر در حال تعامل با يكديگر هستند، ممكن است يك نفر در گوشه اي ثابت بايستد. جهان خودكفا و كاملا كارآمد: متاورس يك جهان كاملا كارآمد است كه به كاربران امكان ايجاد، مالكيت، فروش و سرمايه گذاري را مي دهد. كاربران همچنين مي توانند به خاطر زحماتي كه در متاورس انجام مي دهند شناسايي شوند و به آنها پاداش داده شود. تركيبي از پلتفرم هاي مختلف: پلتفرم هاي مختلف مي توانند با هم در متاورس كار كنند. به عنوان مثال، در مورد بازي هاي ويديويي، بايد بتوانيد آيتم هايي را از يك بازي به بازي ديگر بياوريد. محتواي ايجاد شده توسط كاربر: متاورس ها چيزي بيش از فضاهاي مجازي براي حضور كاربران هستند. كاربران مي توانند محتوايي ايجاد كنند كه ساير كاربران نيز از آن لذت ببرند. بازاريابي در متاورس بازاريابان حوزه ديجيتال بايد با آخرين پيشرفت هاي تكنولوژيك در جريان باشند. اين شامل درك فراجهان و پتانسيل كامل آن است. آنچه بازاريابان بايد بدانند اين است كه متاورس فقط يك چيز جديد مرسوم نيست. به نظر مي رسد كه اينجا براي ماندن است و راه خود را براي تبديل شدن به چيز بزرگ بعدي باز مي كند. چگونه بازاريابان مي توانند با گسترش اين متاواژه سازگار شوند؟ اول، بازاريابان بايد ارزش هزاره توها و Gen Zers را به عنوان يك بازار هدف در نظر داشته باشند. اين نسل ها همچنين كاربران مشتاق برخي از انواع متاورس ها، بازي هايي مانند Roblox و فناوري هايي مانند VR هستند. با در نظر گرفتن اين موضوع، بياييد بررسي كنيم كه چگونه مي توان بازاريابي را در متاورس انجام داد. بازاريابي فراجهاني موازي در بازاريابي واقعي تجارب بازاريابي ايجاد كنيد كه با تجربيات دنياي واقعي مرتبط باشد يا به موازات كاري كه برند شما در زندگي واقعي انجام مي دهد، باشد. به عنوان مثال، برند آبجو AB InBev's Stella Artois با Zed Run در ماه ژوئن كار كرد تا تجربه اي شبيه به Tamagotchi را با دربي كنتاكي ايجاد كند. آنها اين كار را انجام دادند زيرا Stella Artois متعلق به AB InBev در حمايت مالي از رويدادهاي ورزشي، به ويژه مسابقات اسب دواني، بزرگ است. از اين رو، ايجاد يك پلتفرم آنلاين كه در آن اسب‌هاي توكن غيرقابل تعويض (NFT) معامله، مسابقه و پرورش داده مي‌شوند، به نظر يك نقطه ورود طبيعي براي آن‌ها است.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۸:۱۸ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

صفحه پروفايل شما در لينكدين مي تواند به عنوان ابزاري بسيار قدرتمند و منحصر به فرد در راستاي حضور در دنياي مجازي و ساخت برند شخصي، عمل كرده و توانايي هاي حرفه اي شما را به نمايش بگذارد. به گفته لينكدين، اين پلتفرم 800 ميليون عضو در بيش از 200 كشور و منطقه در سراسر جهان دارد. اين پلتفرم خانه اي براي تصميم گيرندگان، مديران شركت ها، كارآفرينان و كارفرمايان براي اتصال، همكاري، استخدام و به اشتراك گذاشتن رهبري فكري خود در يك صنعت يا حوزه تخصصي خاص است. اما آيا مي‌دانستيد كه معمولاً وقتي كاربر، شخصي را گوگل جستجو مي كند، نمايه لينكدين آن شخص به عنوان اولين لينك در آن نتايج جستجو يا پنج لينك برتر در صفحه اول آن نتايج نشان داده مي‌شود؟ اين به سادگي به اين معني است كه صفحه نمايه لينكدين شما مي‌تواند اولين و آخرين برداشتي باشد كه شخصي يا يك مشتري بالقوه، سرمايه‌گذار، كارفرما، مربي يا دوست؛ مي‌تواند از برند شخصي شما داشته باشد. شما ممكن است قبلاً يك صفحه لينكدين داشته باشيد، اما همچنان مي‌توانيد از آن فقط به عنوان يك مكان نگهدار براي رزومه آنلاين خود استفاده كنيد، كه ممكن است تصوير نمايه، بيانيه عنوان يا حتي تجربه كاري به روز شده داشته باشد يا نداشته باشد. اگر تمام ويژگي‌هايي را كه پلتفرم ارائه مي‌دهد بهينه نكنيد و محتواي خود را براي برجسته كردن برندتان به‌روزرساني نكنيد، اين پيوند ساده مي‌تواند برند شما را در معرض خطر قرار دهد. بايد به خاطر داشته باشيد كه هر روز، حتي بدون اينكه متوجه شويد، نام شما در جستجوهاي لينكدين براي افراد و شركت‌هايي كه به دنبال افرادي با دانش، مهارت، تحصيلات و تخصص شما هستند، ظاهر مي‌شود. از آنجايي كه لينكدين بستري براي حرفه اي ها است، بايد از اين پلتفرم براي تبليغ برند شخصي و حرفه اي خود استفاده كنيد. در اينجا هفت راه وجود دارد كه مي توانيد از صفحه نمايه لينكدين خود مانند وب سايت شخصي خود براي ارتقاء برند شخصي خود استفاده كنيد. 1. مطالب خود را به روز كنيد اين اولين و مهمترين قدم است. شما بايد محتواي موجود در صفحه خود را به‌روزرساني كنيد، زيرا امروز بايد نشان‌دهنده دقيق برند شما باشد، نه سه سال پيش. اين بدان معناست كه عكس نمايه خود را به روز كنيد تا شبيه شخصي كه امروز هستيد به نظر برسد. يك هد شات حرفه اي با پس زمينه سفيد يا از رنگ برند خود استفاده كنيد. از يك عكس پس زمينه كه در بالاي صفحه قرار مي گيرد استفاده كنيد. اين عكس مي تواند يك عكس ديجيتال بيانگر حوزه كاري شما، يا ليستي از خدمات يا لوگو وب سايت شما باشد. تيتر عنوان خود را به روز كنيد. فقط عنوان شغلي خود را درج نكنيد. به مردم بگوييد كه چه كاري انجام مي دهيد، چگونه آن را انجام مي دهيد و براي چه كسي. موضوعات كليدي تمركز و تخصص خود را در فرم هاي مخصوص پروفايل تكميل نماييد. 2. يك ويديوي خوش آمدگويي يا معرفي كوتاه از خودتان به استوري پروفايلتان اضافه كنيد بله، اكنون مي توانيد يك ويديو به محل تصوير پروفايل خود اضافه كنيد و همچنين مي توانيد يك تبريك صوتي را كه در صفحه پروفايل شما امكانش وجود دارد، ضبط كنيد. اين به افراد اجازه مي دهد تا به طور مجازي با شما ملاقات كنند، شخصيت شما را درك كنند و در مورد آنچه در صفحه شما انتظار مي رود ياد بگيرند.

ادامه در لينك زير:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۱:۴۴ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت

جستجوي صوتي يك فناوري جديد است كه به شما امكان مي دهد با استفاده از اعلان هاي صوتي، چيزهايي را به صورت آنلاين جستجو كنيد. اگرچه 11 سال است كه از آن استفاده مي شود، اما اخيراً مورد استفاده قرار گرفته است. موقعيت كسب و كار خود را در اولين دنياي صوتي كه به سرعت نزديك مي شود پذيرش گوشي هاي هوشمند به شدت افزايش يافته است، بنابراين منجر به تغييرات قابل توجهي در چشم انداز جستجو شده است. ما به سرعت در حال وارد شدن به دنياي اول صدا در مورد جستجوها هستيم. علاوه بر اين، از آنجايي كه كسب ‌وكارها پلتفرم‌ هاي تجارت الكترونيك را دسته جمعي مي ‌پذيرند، شما هيچ گزينه ‌اي نداريد جز اينكه با بهينه‌ سازي محتوا، وب ‌سايت و هر چيز ديگري براي همگام شدن با زمان‌هاي در حال تغيير، ايمن باشيد. تقلا براي تعداد محدود مشتري واقعي است. بنابراين چگونه مي توانيد جستجوي صوتي و فناوري پوشيدني را براي به دست آوردن مزيت رقابتي نسبت به مشتريان خود بهينه كنيد؟ يك برنامه اجرايي خوب ارائه دهيد با افزايش استفاده از صدا براي جستجو، بايد كسب و كار خود را با نيازهاي جستجوي صوتي فعلي و آينده تطبيق دهيد. اين بدان معناست كه شما بايد يك استراتژي ايجاد كنيد. شما بايد تمام كلمات كليدي مورد نياز در وب سايت خود، محتواي موجود و نيازهاي آينده خود را ارزيابي كنيد. سپس بايد محتواي جديدي توليد كنيد. در ليست آنلاين قرار بگيريد اگر يك تجارت محلي هستيد، اين براي شما خوب است. اما اگر نيستيد، مي توانيد از اين يكي صرف نظر كنيد. اگر محلي هستيد، يكي از راه‌هاي آماده شدن براي جستجوي صوتي، اطمينان از اينكه در فهرست آنلاين قرار گرفته ‌ايد، است. براي مثال، اگر محصولات فناوري پوشيدني را مي فروشيد، مي دانيد كه اندازه نمايشگر آنها محدود است. علاوه بر اين، گوشي هاي هوشمند از دستيارهاي صوتي استفاده مي كنند – به عنوان مثال، دستيار گوگل براي اندرويد و سيري براي دستگاه هاي اپل. برخلاف نتايج جستجوي متني Google، دستيارها نمي توانند نتايج جستجو را به ويژه براي مشاغل محلي نشان دهند. در عوض، ابتدا فهرست‌هاي كسب ‌وكار را نشان مي‌دهند. خوب، در مرحله شما وب سايت خود را بهينه نمي كنيد. در مورد كلمات كليدي در وب سايت خود تحقيق كنيد به ياد داشته باشيد كه مشتريان شما از جستجوي صوتي استفاده مي كنند نه از كلمات كليدي. اين بدان معناست كه به دليل ماهيت ارتباطات انساني بايد با افزايش طول كلمه كليدي مقابله كنيد. بنابراين به جاي هدف قرار دادن كلمه كليدي مانند "كيك تولد آناناسي"، بايد روي چيزي مانند "آيا فروشنده قابل اعتمادي براي كيك تولد آناناسي سراغ داريد؟" Voice به معناي ارائه گزينه هاي نتايج به شما نيست، بلكه شما را به عملكرد يك محصول هدايت مي كند. اگر هنوز در مورد آن گير كرده ايد، مي توانيد بر روي نرم افزار SEO خوب سرمايه گذاري كنيد تا به محدود كردن رشته كليد واژه خاصي كه براي وب سايت شما مناسب است كمك كند. براي جستجوي محلي بهينه سازي كنيد پس از اينكه فهرست‌هاي محلي خود را انجام داديد و محتواي محلي توليد كرديد، بايد فهرست خود و محتوا را براي جستجوي محلي بهينه كنيد. بيشتر جستجوهاي صوتي اطلاعات مربوط به سرعت هايي را هدف قرار مي دهند كه شخصي بايد از آنها بازديد كند. به عنوان مثال، اين مي تواند در مورد "بهترين مكان ها براي خريد فست فود در نيوجرسي" يا شايد "مكان هاي فست فود در نيوجرسي" باشد. چگونه وب سايت خود را براي جستجوي صوتي بهينه كنيد: زمان بارگذاري صفحه را كاهش دهيد بر اساس مطالعه اي كه توسط Backinko انجام شد، وب سايت هايي كه داراي محتواي ساده و قابل هضم هستند در صفحات اول SERP رتبه بهتري دارند. همين مطالعه همچنين نشان داد كه گوگل (و در توسعه، موتورهاي جستجو) صفحات وب سايت با زمان بارگذاري پايين را ترجيح مي دهند.

ادامه مطلب:


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۰:۰۴ ] [ بهار ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی